Hitman در هنگام انتشار از DirectX 12 پشتیبانی خواهد کرد
ساعاتی پیش در طول نمایشگاه PC Gamer Weekender شاهد یک خبر داغ برای دارندگان رایانه های شخصی بودیم: ششمین نسخه از سری محبوب Hitman در هنگام انتشار از دوازدهمین API شناخته شده شرکت مایکروسافت یعنی DirectX 12 پشتیبانی خواهد کرد.
این خبر مخصوصا برای افرادی که کارت گرافیک سیستمشان از DirectX 12 پشتیبانی میکند به دو دلیل بسیار عالی خواهد بود؛ اولین دلیل اینکه به احتمال فراوان شاهد عملکرد بهتر بازی در اینگونه سیستمها خواهیم بود. دوم اینکه به علت کارایی بهتر میتوان تنظیمات گرافیکی بازی را تا حد قابل توجهی افزایش داده و سر تراشیده شده قهرمان بازی یعنی مامور ۴۷ را با جزئیات بالاتری تماشا کرد!
در ادامه به مشاهده اسلایدی از بازی Hitman که جزئیاتی در رابطه با بهبودهای مربوط به DirectX 12 بازی را ارایه می دهد، می پردازیم:
متاسفانه تصویر منتشر شده از اسلاید کیفیت قابل قبولی ندارد و بسیار تار افتاده است. خوشبختانه وبسایت pcgamer مطالب موجود در اسلاید را در فهرستی ذکر کرده که در ادامه به بررسی آن میپردازیم:
- استفاده بهتر از تکنیک پردازش چند رشتهای (multithreading)
- افزایش عملکرد بازی در هنگام محدودیت پردازنده مرکزی (CPU)
- تجربه بهتر برای بازی بازان مجهز به لپتاپ
- ویژگی محاسبه asynchronous مخصوص کارت گرافیک های AMD جهت افزایش قابل توجه کارایی بازی
- در اوایل راه هستیم اما به گسترش و بهبود تجربه DirectX 12 در عناوین آینده خواهیم پرداخت
با مشاهده آخرین مورد می توان به این نتیجه رسید که بازیهای آینده شرکت اسکوئرانیکس ( ناشر Hitman ) و استودیو IO ( سازنده Hitman ) از بیشترین توان DirectX 12 استفاده خواهند کرد.
ششمین نسخه از سری اصلی Hitman به صورت اپیزودیک منتشر خواهد شد. اولین قسمت بازی در تاریخ ۱۱ مارس منتشر شده و شامل مراحل آموزشی بازی و مرحله پاریس خواهد بود. مراحل ساپینزا و مراکش بازی نیز به ترتیب در ماه های آوریل و مه منتشر خواهد شد.
منبع: PCGAMER