اخبار تکنولوژی

انتشار اطلاعاتی از گوشی ROG Phone 7 ایسوس

ایسوس قرار است سری گوشی گیمینگ نسل جدید خود را بزودی معرفی کند. این سری به عنوان گوشی ROG Phone 7 شناخته شده و بزودی هم انتظار داریم شاهد معرفی سری Zenfone 10 باشیم.

ایسوس درصدد بوده ابتدا محصول گیمینگ را معرفی کرده و سپس به سراغ مدل‌های استاندارد برود. بر اساس اطلاعات افشاگر چینی Digital Chat Station، گوشی ROG Phone 7 قرار است با یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز وارد بازار شود.

با این حال، متأسفانه، به نظر رسیده که این پنل خود صفحه نمایش E4 سامسونگ دو ساله باشد و همچنین در OnePlus 11 به کار گرفته شود. البته در بخش سخت افزاری ROG Phone 7، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام را به عنوان قلب تپنده داشته و رم LPDDR5X در کنار تراشه حافظه UFS 4.0 به آن ملحق خواهد شد.

گوشی ROG Phone 7 قوی تر از همیشه

از نظر دوربین، گفته می‌شود که ROG Phone 7 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و حسگر سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی هم شامل آن شود. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بوده و از دیگر مشخصات باید به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ ۶۵ وات، استاندارد ضدآب IP54 و وزن کمتر از ۲۴۰ گرم اشاره کرد. در هر صورت، رونمایی رسمی ROG Phone 7 در تاریخ ۱۳ آوریل صورت خواهد گرفت و جزئیات کافی در دست نیست.

ایسوس در تلاش بوده سبد محصول خود را با ویژگی‌های بزرگ همراه سازد. نسل بعدی تایوانی‌ها قرار است با مشخصات حرفه‌ای راهی بازار شوند و اطلاعات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت. تایوانی‌ها علاوه بر گوشی گیمینگ، قصد دارند مدل‌های غیر گیمینگ هم معرفی کنند.

به هر حال باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا