اخبار تکنولوژی

گوشی تکنو Spark 20 Pro معرفی شد

در اوایل ماه جاری، Tecno گوشی هوشمند Spark 20 را معرفی کرد. اکنون این برند محصول جدیدی را به سری Spark 20 در بازار فیلیپین افزوده است. جدیدترین محصول گوشی تکنو Spark 20 Pro است. این دستگاه به عنوان جانشین Spark 19 Pro با ارتقاء تدریجی وارد بازار می‌شود.

تکنو Spark 20 Pro دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی IPS LCD با حفره دوربین وسط است که وضعیت و اعلان‌های مشابه جزیره پویا آیفون را نشان می‌دهد. رزولوشن FHD+ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز هم در نمایشگر آن قابل مشاهده است. این دستگاه دارای یک قاب تخت با اسکنر اثر انگشت جانبی است که در دکمه پاور تعبیه شد. پنل عقب دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل بوده که سه سنسور را در خود جای داد.

در بخش حسگر دوربین، دوربین سه‌گانه تکنو Spark 20 Pro شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دو لنز QVGA می‌شود. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

Spark 20 Pro در بخش سخت افزاری به پردازنده مدیاتک Helio G99 مجهز شده است. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا از طریق اسلات کارت microSD است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی می‌گیرد. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه دارای اندروید ۱۳ مبتنی بر HyperOS است.

گوشی تکنو Spark 20 Pro از راه رسید

از دیگر ویژگی‌های تکنو Spark 20 Pro می‌توان به ۴G VoLTE، پورت USB-C، جک ۳.۵ میلی متری، استاندارد ضدپاشش آب IP53 و بلندگوهای استریو دوگانه اشاره کرد. این گوشی در فیلیپین ۱۰۰ دلار قیمت دارد. این محصول جدید تکنو در رنگ‌های مشکی مهتابی، عاج یخ‌زده، رژگونه غروب آفتاب و رنگ سبز پوست جادویی ارائه می‌شود که آخرین آن دارای بافت چرم مات براق است.

تکنو در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوع و خوش قیمت و منحصربفردی همراه سازد. مشخص نیست چه زمانی باید شاهد معرفی دیگر مدل از این برند چینی باشیم. تکنو سابقه درخشانی در تولید گوشی‌های خوش قیمت داشته و تصمیم دارد بزودی مدل‌های رده بالا و برجسته جدیدی هم ارائه دهد.

پیش بینی شده این مدل فعلا در فیلیپین عرضه شده و سپس به چین برسد. اما مشخص نیست در هند هم می‌توان آن را تهیه کرد.


 

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا