اخبار تکنولوژی

سونی Project Q کنسول استریم پلی استیشن ۵ معرفی شد

سونی دستگاه استریم جدیدی را معرفی کرد که می‌تواند بازی‌های PS5 را از طریق Wi-Fi بوسیله Remote Play اجرا کند. این دستگاه سونی Project Q نام داشته و دارای صفحه نمایش۸ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است.

صفحه نمایش به یک کنترلر DualSense با تمام دکمه‌ها و ویژگی‌های مشابه کنترلر PS5 به غیر از صفحه لمسی که احتمالاً در صفحه لمسی ادغام می‌شود، متصل است.

سونی توضیح می‌دهد که شما فقط می‌توانید بازی‌های PS5 دانلود شده را روی کنسول خود استریم کنید، بنابراین به نظر می‌رسد هنوز هیچ بازی بومی یا بازی تحت فضای ابری برنامه‌ریزی نشده، اما ممکن است تا زمان عرضه رسمی مورد دوم اتفاق بیافتد. سونی هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت را فاش نکرده، اما تایید کرد که Project Q اواخر امسال به بازار می‌آید.

سونی Project Q از راه رسید

سونی Project Q

سونی علاوه بر Project Q، هدفون‌های بی سیم پلی استیشن خود را معرفی کرد. این گوشی‌های درون گوش، «فناوری بی‌سیم جدید توسعه‌یافته توسط سونی» را ارائه می‌کنند که صدای بدون افت و تأخیر کم را از طریق بلوتوث ارائه می‌کند.

جزئیات بیشتری در مورد هدفون به اشتراک گذاشته نشد، بنابراین باید منتظر اطلاعات بیشتر از سونی باشیم. در دیگر خبرها سونی نسل دوم دوربین ولاگی خود را معرفی به عنوان سونی ZV-1 II معرفی کرد. این دوربین به سنسور Exmor RS 1.0 با وضوح ۲۰.۱ مگاپیکسل مجهز شده و همچنین سنسور تصویر با لنز جدید ZEISS Vario-Sonnar T*18-50mm دارد.

این سنسور که دارای دیافراگم f/1.8-4 بوده، با دوربین همراه می‌شود. این دوربین همچنین دارای پردازشگر تصویر BIONZ X بوده و در مقایسه، سونی ZV-1 دارای لنز ۲۴-۷۰ میلی‌متری با دیافراگم f/1.8-2.8 است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا