اخبار تکنولوژی

گوگل Pixel 7a دوربین بهتری نسبت به اس ۲۳ و آیفون ۱۴ دارد

گوشی هوشمند گوگل Pixel 7a به تازگی معرفی شد و با قیمت ۶۰۰ دلاری در آینده نزدیک راهی بازار خواهد شد. مدتی بعد، کارشناسان DxOMark تصمیم گرفتند به آزمایش دوربین این میان رده سطح بالا بپردازند.

دوربین پیکسل ۷a امتیاز ۱۳۳ را کسب کرد. قابلیت عکاسی این گوشی هوشمند ۱۳۸ امتیاز بدست آورده و عملکرد زوم ۱۰۵ نقطه و ماژول اولتراواید ۱۰۴ امتیازی هم بدست آورد.  همچنین امتیاز کیفیت ویدئو به ۱۳۳ می‌رسد.

گوگل Pixel 7a با امتیاز ۱۳۳ در رتبه ۲۷ قرار گرفت. آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، سامسونگ گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس همین امتیاز را کسب کردند. در همین حال، پیکسل ۶ پرو ۱ امتیاز بیشتر کسب کرد، در حالی که پیکسل ۶a با ۱۲۲ امتیاز در میانه قرار دارد.

Pixel 7a مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور اپتیکال ۱/۱.۳ اینچی است. این ماژول دارای فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر اپتیکال است. گوشی هوشمند همچنین دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید بوده و با قیمت ۵۰۰ دلاری محصولی خوش قیمت و کارآمد به حساب می‌آید.

گوگل Pixel 7a با دوربین حرفه ای

در اخباری مرتبط گوگل سال گذشته اولین تبلت خود را به نمایش درآورد و حال با گذشت یک سال، این محصول جدید رسما با نام تبلت Pixel Tablet معرفی شد. دستگاهی که در کنار Pixel 7a و Pixel Fold طی رویداد Google I/O معرفی شد.

تبلت با چیپ Tensor G2 همراه بوده، همان چیپی که در پیکسل ۷ هم تعبیه شد. در کنار آن یک نمایشگر بزرگ LCD با رزولوشن ۱۶۰۰در ۲۵۶۰ پیکسل و یک داک شارژ که نقش بلندگو را نیز ایفا می‌کند، به چشم می‌خورد.

 تبلت Pixel Tablet با یک پنل ۱۰.۹۵ اینچی همراه بوده که نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد. این پنل حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت، تا ۱۲ ساعت پخش ویدئو و پشتیبانی از قلم USI 2.0 را ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا