اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی آگوست برای گوشی Galaxy F55 منتشر شد

روز گذشته، سامسونگ جزئیاتی در مورد به‌روزرسانی امنیتی آگوست ۲۰۲۴ خود منتشر کرد و چند ساعت بعد، این به‌روزرسانی در گلکسی M55 منتشر شد. اکنون این شرکت به‌روزرسانی امنیتی گوشی Galaxy F55 آگوست ۲۰۲۴ را در هند منتشر کرده است. جالب اینجاست که این به‌روزرسانی هنوز برای دستگاه‌های سطح بالاتر عرضه نشده است.

سامسونگ آپدیت امنیتی آگوست ۲۰۲۴ را برای Galaxy F55 در هند منتشر کرد. نرم افزار جدید دارای نسخه نرم افزاری E556BXXU3AXG7 است و حجم دانلودی در حدود ۴۵۵ مگابایت دارد. حدود ۵۰ حفره امنیتی که در نسخه‌های قبلی نرم‌افزار سامسونگ کشف شده بود را برطرف می‌کند و هیچ ویژگی یا بهبود عملکرد جدیدی را به همراه ندارد.

اگر گلکسی F55 دارید و در هند زندگی می‌کنید، می‌توانید همین الان به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید. برای بررسی به‌روزرسانی جدید، باید برنامه تنظیمات را در گوشی خود باز کنید، به به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید. بهتر است قبل از زدن دکمه نصب، از اطلاعات حیاتی ذخیره شده در گوشی هوشمند خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

سامسونگ گلکسی F55 را چند ماه پیش با اندروید ۱۴ عرضه کرد. این تلفن هوشمند میان رده که بر اساس گلکسی A55 ساخته شده، دارای تراشه اسنپدراگون است و وعده چهار بروزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید و پنج سال بروزرسانی امنیتی را می‌دهد. بنابراین، این گوشی در سال ۲۰۲۷ به اندروید ۱۸ به‌روزرسانی می‌شود. احتمالاً به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت نخواهد کرد، که انتظار می‌رود ویژگی‌های Galaxy AI را به گوشی‌ها و تبلت‌های رده بالا واجد شرایط بیاورد.

گلکسی C55 که یک گلکسی F55 ریبرند بوده نیز می‌تواند در چند روز آینده بروزرسانی امنیتی آگوست ۲۰۲۴ را دریافت کند.

گوشی Galaxy F55 آپدیت شد

در دیگر خبرها پیشتر مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 که به عنوان (G80SD) نیز شناخته شده، معرفی شد که طبق گزارشات از ۸ آگوست تا ۱۴ آگوست برای پیش فروش در دسترس خواهد بود.

این یک مانیتور ۳۲ اینچی با پنل OLED است که با پوششی بدون تابش بر روی صفحه نمایش همراه شد. ابعاد دقیق مانیتور با پایه ۷۱۹.۷ x 584.6 x 263.5 میلیمتر است. این پنل نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز را ارائه می‌دهد، از انویدیا G-SYNC پشتیبانی کرده و تاخیر ۰.۰۳ میلی ثانیه (GtG) را ارائه می‌دهد.

پنل نمایشگر با نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (۴K) ارائه می‌شود. طبق گزارشات، روشنایی معمولی آن به ۲۵۰ نیت می‌رسد و حداقل روشنایی آن ۲۰۰ نیت است. به عنوان یک پنل OLED، نسبت کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهد. این مانیتور می‌تواند یک میلیارد رنگ را نشان دهد و از پوشش HDR10+ و پوشش ۹۹درصد DCI P3 پشتیبانی می‌کند تا تجربه بهتری از دید را در سناریوهای خاص مانند گیمینگ به کاربران خود ارائه دهد.

علاوه بر همه اینها، این شرکت ادعا می‌کند که در صورت بروز مشکل سوختن صفحه نمایش در هنگام استفاده عادی، آن را پوشش خواهد داد. قابل ذکر است، سوختن در استفاده تجاری پوشش داده نمی‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا