اخبار تکنولوژی

لپ تاپ OmniBook X اچ پی معرفی شد

شرکت اچ پی به تازگی لپ تاپ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ایکس الیت خود موسوم به لپ تاپ OmniBook X را معرفی کرد. اچ پی دو رایانه شخصی هوش مصنوعی مبتنی بر اسنپدراگون ایکس الیت را با نام OmniBook X و EliteBook Ultra G1q را معرفی کرده است.

این لپ تاپ در دو رنگ مختلف سفید سرامیکی و نقره‌ای شهابی عرضه می‌شود. این مدل دارای اس اس دی ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی PCIe NVMe M.2 بوده که با یک حافظه رم ۱۶/۳۲ گیگابایتی LPDDR5X 8448 مگاهرتز همراه می‌شود.

این دستگاه از چیپست ۱۲ هسته‌ای Snapdragon X Elite X1E-78-100 بهره می‌برد که فرکانس آن تا ۳.۴ گیگاهرتز است. قابل ذکر بوده، دو نوع دیگر (X1E-80-100، و X1E-84-100) وجود دارد که به سرعت فرکانس حتی بالاتری می‌رسد. ادعا می‌شود که این چیپست نسبت به جدیدترین محصولات اینتل و AMD کارآمدتر است.

با باز کردن درب، صفحه نمایش لمسی ۱۴ اینچی ۲.۲K (2240 x 1400) IPS را مشاهده خواهید کرد که تا ۳۰۰ نیت می‌رسد و دارای گواهی انتشار نور آبی کم است که باید برای چشم راحت باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه این صفحه نمایش ۸۷.۸ درصد است. یک وب کم ۵ مگاپیکسلی برای نیازهای تماس ویدیویی شما و یک صفحه کلید با نور پس زمینه کامل که با رنگ لپ تاپ مطابقت دارد، تعبیه شد. برای امنیت، کلید بی‌صدا کردن میکروفون و شاتر حفظ حریم خصوصی دوربین را به شما ارائه می‌کند.

لپ تاپ OmniBook X قوی و کم وزن

این لپ تاپ ۱.۳۵ کیلوگرمی دارای بسته باتری ۵۹ وات ساعتی است و با آداپتور برق USB Type-C همراه است. به گفته این شرکت، در ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

با این لپ تاپ پورت‌های زیر را دریافت می‌کنید:

  • یک USB Type-A (10Gbps)
  • ۳.۵mm jack
  •  یک USB Type-C (10Gbps, supports USB PD, DisplayPort 1.4a)
  •  یک USB Type-C (40Gbps, and the above)

 

قیمت و در دسترس بودن:

اچ پی OmniBook X با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۱۴۹ دلار در وب سایت این شرکت به فروش می‌رسد. در حالی که چیپست توانمند و کارآمد است، تجربه کلی کاربر نیز به پشتیبانی بومی و بهینه سازی برنامه‌ها در پلتفرم ویندوز روی Arm بستگی دارد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت اچ پی مراجعه کنید، این برند همیشه سعی دارد محصولات جذابی را به مخاطب ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا