اخبار

فاش شدن مشخصات فنی گوشی لنوو بنام Vibe X3

فاش شدن مشخصات فنی گوشی لنوو بنام Vibe X3,مشخصات فنی گوشی لنوو,Vibe X3,بازار لپ‌تاپ‌,گوشی‌های هوشمند,بنچمارک‌,اندروید,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری جدید از فاش شدن مشخصات فنی گوشی لنوو بنام Vibe X3 خبر داده است ، لنوو نیز که در بازار لپ‌تاپ‌ها حرف اول را می‌زند با خرید موتورولا در دنیای گوشی‌های هوشمند نیز هیاهوی زیادی به پا کرد. اما خود این شرکت نیز از ارائه‌ی گوشی‌های جدید غافل نشده و خود را برای معرفی گوشی‌های جدید هوشمند آماده می‌کند.

در روزهای گذشته شاهد انتشار شایعاتی در مورد معرفی گوشی‌های جدید خانواده‌ی Vibe لنوو بوده‌ایم. حالا پس از وایب اس ۱، وایب پی ۱ و وایب پی ۱ پرو، نوبت وایب ایکس ۳ است تا مشخصات فنی آن فاش شوند.
بر خلاف شایعات گذشته به نظر می‌رسد Vibe X3 صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی داشته باشد و به ۳ گیگابایت رم  نیز تجهیز شود. پردازنده‌ی این گوشی اسنپدراگون ۸۰۸ بوده و ۶ هسته با فرکانس عملکرد ۱.۸ گیگاهرتز خواهد داشت. به علاوه وایب ایکس ۳ مجهز به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل افزایش خواهد شد. این گوشی از نسل چهارم اینترنت همراه، ۴G، پشتیبانی کرده و سیستم‌عامل آن اندروید ۵.۱.۱ با رابط کاربری وایب خواهد بود.
متاسفانه اطلاعاتی در مورد قیمت و بازارهای هدف این گوشی در دسترس نیست؛ اما با توجه به گذراندن بنچمارک‌ها به نظر می‌رسد به زودی شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

x3-vibe-specs

منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا