اخبار تکنولوژی

لپ تاپ MateBook GT 14 هوآوی عرضه شد

هواوی هفته گذشته لپ تاپ MateBook GT 14 را در چین رونمایی کرد و کاربرانی را هدف قرار داد که به محاسبات با عملکرد بالا در طراحی باریک و شیک نیاز دارند. این لپ تاپ اکنون در JD.com به فروش می‌رسد.

MateBook GT 14 دارای صفحه نمایش ۱۴.۲ اینچی OLED با وضوح ۲.۸K، نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱.۲ درصد و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. طیف رنگی گسترده، گواهی TÜV Rheinland Eye Comfort و دقت دلتا E<1 را ارائه می‌دهد، که آن را برای کارهای حرفه‌ای که نیاز به بازتولید رنگ دقیق دارند، مانند عکاسی، ویرایش ویدئو و طراحی، ایده آل می‌کند.

میت بوک GT 14 با پردازنده‌های اینتل Ultra 5/7/9 همراه با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه PCIe 4.0 عرضه می‌شود. دارای باتری ۷۰ وات ساعتی است، از شارژ سریع ۱۴۰ واتی GaN پشتیبانی می‌کند و شارژ سریع معکوس ۴۰ واتی را برای دستگاه‌های دیگر مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه می‌دهد.

این لپ‌تاپ با سیستم خنک‌کننده اورانوس هواوی با فناوری گرافن متالیک و فن‌های دوگانه Shark Fin عرضه می‌شود که جریان هوا را تا ۴۵ درصد و هدایت گرما را ۳.۳ برابر بهبود می‌بخشد. همچنین از یک داک GPU خارجی به نام Hi GT Cube پشتیبانی می کند که به عنوان یک شارژر ۱۰۰ واتی GaN عمل می کند. این راه‌اندازی به لپ‌تاپ اجازه می‌دهد تا بازی‌های بزرگ و برنامه‌های پیچیده را به طور کارآمد انجام دهد و سرگرمی و بهره‌وری را افزایش دهد.

لپ تاپ MateBook GT 14 از راه رسید

برای اتصال، این لپ‌تاپ دارای پورت‌های HDMI 2.1، USB 3.2 Gen 1، اسلات کارت SD، USB-C کامل و پورت Thunderbolt 4 است. این دستگاه همچنین توسط AI Space 2 هواوی پشتیبانی می‌شود که ابزارهای بهره‌وری تقویت‌شده با هوش مصنوعی مانند دقیقه‌های جلسه بلادرنگ و شناسایی اطلاعات کلیدی را ارائه می‌دهد.

MateBook GT 14 با بدنه ای تمام فلزی طراحی شده که وزن آن حدود ۱.۴۹ کیلوگرم و ضخامت آن ۱۵.۳ میلیمتر است و باریک‌ترین قسمت دستگاه تنها ۶ میلیمتر است. همچنین دارای لوگوی درخشان هوآوی است.

قیمت این لپ تاپ ۷۴۹۹ یوان (۱۰۴۵ دلار) برای مدل Ultra 5 با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه، ۸۱۹۹ یوان (۱۱۴۲ دلار) برای مدل Ultra 5 با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه، ۹۱۹۹ یوان (۱۲۸۲ دلار) برای اولترا ۷ با ۲۴ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه است. ۱۰۹۹۹ یوان (۱۵۳۳ دلار) برای مدل Ultra 9 با ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت فضای ذخیره سازی.

در دیگر خبرها ساعت هوآوی Watch GT 5 بزودی معرفی خواهد شد و این مدل گواهی جدید دریافت کرد که موجب افشا جزئیات پیرامون ساعت جدید شده است. در حالی که برگه مشخصات کامل هنوز در دسترس نیست، برخی از اطلاعات اولیه فاش شده است. Watch GT 5 در چندین گواهی از جمله SDPPI اندونزی و TUV رویت شده که نشان دهنده عرضه جهانی و در دسترس بودن آن در بازار اندونزی نیز است. این ساعت دارای شماره مدل VLI-B19 بوده و از استاندارد IP68 بهره می‌برد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا