اخبار تکنولوژی

مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۴ پرو آشکار شد

Redmi از سری نوت ۱۴ پرو در ۲۶ سپتامبر طی یک رویداد ویژه در چین رونمایی می‌کند و اکنون پیش از آن یک برگه مشخصات ظاهری گوشی همنام ردمی نوت ۱۴ پرو به بیرون درز کرده است.

گفته می‌شود این گوشی با چیپست Snapdragon 7s Gen 3 قدرتمند، ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم LPDDR5، حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.1، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۲۲۰×۲۷۱۲ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۶۷ وات عرضه خواهد شد.

این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در عقب خواهد بود که در کنار آن یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی  قرار دارد. برای عکس سلفی، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد. این گوشی دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و ۱۹۰ گرم وزن دارد.

تصاویری که در بالا می‌بینید رسمی هستند و توسط خود ردمی به اشتراک گذاشته شده‌اند تا قبل از عرضه، هیاهو و انتظار ایجاد کنند. همانطور که می‌بینید، طراحی عقب نسبت به نسل Redmi Note 13 تغییرات قابل توجهی داشته است. در حالی که عرضه ۲۶ سپتامبر فقط برای چین خواهد بود، خانواده ردمی نوت ۱۴ پرو چند ماه بعد اولین حضور بین المللی خود را در صورت تکرار تاریخ انجام خواهد داد.

ردمی نوت ۱۴ پرو در نزدیکی

مشخصات کلیدی ردمی نوت 14 پرو آشکار شد

در دیگر خبرها شیائومی به طور رسمی تاریخ عرضه جهانی سری گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۴T آینده را اعلام کرد. شیائومی ۱۴T و ۱۴T Pro قرار است در ۲۶ سپتامبر رونمایی شوند و تمرکز این شرکت بر روی دستگاه‌های میان رده قدرتمند با تجربه دوربین برتر ادامه دارد.

این سیستم همکاری مداوم شیائومی با لایکا را پس از همکاری موفق در سری Xiaomi 13T تأیید می‌کند. هر دو مدل ۱۴T و ۱۴T Pro دارای لنزهای لایکا و علم رنگ هستند. در بیانیه مطبوعاتی شیائومی به طور خاص به «هنرمندی سینمایی و عکاسی انسان‌گرا» اشاره شده است که به نمایه‌های رنگی جدید لایکا برای گوشی اشاره می‌کند.

با افزودن سوخت به هیاهوی پیش از عرضه، رندرهای کامل هر دو گوشی هوشمند به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این تصاویر Xiaomi 14T را در چهار گزینه رنگی به نمایش می‌گذارند، در حالی که ۱۴T Pro در سه گزینه نمایش داده می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت، ما همچنین می‌توانیم برند لایکا را بر روی ماژول دوربین مستطیل شکل مشاهده کنیم. هر دو مدل دارای سیستم دوربین سه گانه با فلاش LED اختصاصی خواهند بود. لنز زوم پریسکوپ به طور قابل توجهی وجود ندارد، اما برای سری T شیائومی معمول است.

رندرهای فاش شده یک پنل عقب خمیده را در ۱۴T استاندارد نشان می‌دهد که با طراحی صاف‌تر ۱۴T Pro در تضاد است. با این حال، هر دو گوشی از طراحی شاسی لبه‌های تخت برخوردار هستند. جزئیات بیشتر به‌دست‌آمده از این فاش‌ها نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی صاف ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت برای ۱۴T وجود دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا