اخبار

نمایش سری جدید محصولات سرگرمی خانگی در رویداد MEA 2023 ال‌جی

رونمایی از محصولات نوآورانه سرگرمی‌ خانگی ال‌جی در رویداد بزرگ LG Showcase 2023 در خاورمیانه

ال‌جی از مدیران ، میهمانان و شرکای خود در افتتاحیه رویداد LG Showcase MEA 2023 استقبال کرد. این رویداد بزرگ برای ال‌جی پلتفرمی برای نمایش جدیدترین نوآوری‌ها و راه‌کارهای این شرکت است که فرصت تجربه هر یک از محصولات را از نزدیک برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

در طی این رویداد که در Habtoor دبی برگزار می‌شود بیش از ۴۰۰ میهمان از جدیدترین نوآوری‌های حوزه فن‌آوری ال‌جی که روانه بازار خاورمیانه خواهند شد به صورت انحصاری بازدید می‌کنند. در این نمایشگاه یک بخش جهت نمایش جدیدترین محصولات و راه‌کارها با تأکید بر رویکرد برند در راستای نوآوری‌های مشتری محور برای دستیابی  به یک زندگی بهتر اختصاص یافته است.

یکی از محورهای کلیدی در این نمایشگاه، سری محصولات سرگرمی‌های خانگی ال‌جی بود که شامل تلویزیون‌ها، محصولات صوتی و گیمینگ بود. سری بسیار پریمیوم LG SIGNATURE نیز به سبد محصول ۲۰۲۳ افزوده شد.

آقای IL HWAN LEE در خصوص این رویداد گفت:”محصولات ما با هدف بهبود زندگی مشتریان طراحی شده‌اند و این موضوع در قلب رویداد Showcase MEA 2023 بازتاب شده است. هر یک از محصولات سرگرمی خانگی، نوآوری‌های کاربردی‌ای را با تمرکز بر زندگی مشتریان ارائه می‌کنند. این بخش از هدف ما ایجاد زندگی بهتر با ارتقاء تجربه سرگرمی و فضای داخلی خانه برای همه است.”

در این رویداد، ال‌جی جدیدترین فن‌آوری OLED خود را به منطقه می‌آورد. محصولی که پیشگامی ۱۰ ساله OLED را به نمایش می‌گذارد. در رأس این سری محصولات تلویزیون ۹۷ اینچی LG SIGNATURE OLED M (model M3) قرار دارد که اولین تلویزیون مجهز به فن‌آوری Zero Connect است که امکان ارسال لحظه‌ای وایرلس  صوت و تصویر با کیفیت ۴K 120Hz را فراهم می‌کند. این تلویزیون OLED انقلابی که یکی از برندگان جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2023 بود اوج نوآوری در تلویزیون است و کیفیت صدا و تصویر حیرت‌انگیزی را در کنار انعطاف‌پذیری فوق‌العاده در نصب ارائه می‌دهد.

ال‌جی سری OLED evo خود را نیز به نمایش گذاشت. این سری به لطف پردازشگر هوش مصنوعی جدید نسل ششم α۹ که از فناوری یادگیری عمیق با کمک هوش مصنوعی برای ارتقاء کیفیت به منظور دستیابی به وضوح بیشتر و tone mapping پیشرفته استفاده می‌کند خروجی‌های صوتی و تصویری بسیار با کیفیتی دارد. سری جدید تلویزیون‌های Lifestyle ال‌جی شامل LG OLED Object Collection Easel و LG OLED Object Collection Posé نیز نمایش داده شدند. این تلویزیون‌های پریمیوم علاوه بر برخورداری از فن‌آوری پیشرفته، خانه کاربران را آراسته‌تر کرده و طراحی بسیار شیکی دارد.

سری محصولات سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، محصولات صوتی را نیز در بر می‌گیرد. ایربادهای وایرلس LG TONE Free یکی از این محصولات هستند که در رویداد به نمایش گذاشته شدند. ال‌جی TONE Free را برای تأکید بر تعهد خود بر ادامه فعالیت این شرکت در زمینه محصولات صوتی نمایش داد. ایربادها با استفاده از فن‌آوری‌های صوتی پیشرفته در کنار راحتی استفاده و چفت شدن با گوش کاربر، تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای برای کاربران فراهم می‌کنند. در واقع T90 اولین ایرباد وایرلس Dolby Atmos در جهان با قابلیت ۱ Dolby Head Tracking است. ایربادهای TONE Free به ویژگی Active Noise Cancellation (حذف سر و صدای محیطی) فعال مجهز هستند و همراه با یک جعبه شارژ UVnano ارسال می‌شوند که با استفاده از نور فرابنفش ایربادها را در حین شارژ ضدعفونی می‌کند. ال‌جی همچنین سری اسپیکرهای XBOOM خود شامل XBOOM Go و XBOOM 360 را که صدای بسیار با کیفیتی را در خانه و یا برای استفاده در رویدادها فراهم می‌کنند به نمایش گذاشت.

سری محصولات سرگرمی با پروژکتور لیزری Cinebeam 4K ال‌جی که یک محصول سرگرمی خانگی عالی است ادامه می‌یابد. این محصول در فاصله ۶/۵ سانتی متری از دیوار، تصاویر شفاف و حیرت‌انگیزی را در سایز ۹۰ اینچ و در فاصله ۳/۱۸ سانتی متری از دیوار تصاویری با ابعاد بسیار بزرگ ۱۲۰ اینچ فراهم می‌کند. پروژکتور همراه با یک پلتفرم هوشمند webOS ارائه می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌های مورد علاقه خود را از شبکه‌هایی مانند Netflix، Amazon Prime Video، Disney+، YouTube و Apple TV بدون نیاز به استفاده از یک دستگاه اضافی تماشا کنند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از Screen Mirroring ، Apple AirPlay 2  و بلوتوث نیز محتوای مورد نظر خود را به صورت وایرلس تماشا کنند. برای پخش صدا این محصول یک سیستم اسپیکر داخلی ۲.۲ کاناله W40 دارد که ظرفیت اتصال دو اسپیکر بلوتوثی ال‌جی به صورت همزمان را نیز دارد.

در رأس همه این‌ها، ال‌جی با افتخار جدیدترین دستاورد خود در دنیای رایانه‌های شخصی  را به نمایش گذاشت که مدل‌های مشهور سری LG Gram  با حضور مدل‌های جدید gram Ultraslim و gram Style بودند که عملکرد قدرتمند، قابلیت حمل آسان، و مشخصات فنی پریمیوم را در کنار فرم ظاهری شیک و فوق سبک وزن را برای ارائه یک تجربه کاربری منحصر به فرد در یک جا جمع کرده‌اند.

یکی از کوچک‌ترین مدل‌های سری LGE ، LG gram Ultraslim است که فقط ۹۹۸ گرم وزن دارد و در حالت بسته عرض آن ۹۹/۱۰ میلی‌متر است. با این وجود با برخورداری از صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی OLED با قابلیت AGLR و یک پردازشگر نسل ۱۳ Core اینتل کیفیت تصویر و قدرت پردازش بی‌نظیری دارد. LG gram Style که بیشتر بر روی زیبایی تمرکز دارد در دو سایز ۱۶ و ۱۴ اینچ ارائه می‌شود و دارای پردازشگر نسل ۱۳ Core اینتل و هارد درایو (SSD) نسل چهارم NVMe است.

حضور ال‌جی در صنعت گیمینگ نیز با جدیدترین مانیتورهای پریمیوم گیمینگ UltraGear™ OLED که مجهز به اولین پنلOLED  ۲۴۰ هرتز۲ جهان که منحصراً توسط ال‌جی تولید شده‌ هستند به نمایش گذاشته شد. زمان واکنش Gray-to-Gray (GTG) مدل‌های جدید ۲۷ و ۴۵ اینچی معادل ۰۳/۰ میلی ثانیه است. مانیتور ۲۷ اینچی OLED دارای وضوح QHD بوده و ۵/۹۸ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد که ارائه گرافیک و رنگ‌های زنده و پویا را تضمین می‌کند. نمایشگر بزرگ‌تر، اولین مانیتور گیمینگ ۴۵ اینچی دارای انحنای OLED ال‌جی است که با نسبت تصویر ۲۱:۹، وضوح WQHD (3,440 x 1,440) و یک انحنایR  ۸۰۰ نرخ کنتراست ۱,۵۰۰,۰۰۰:۱ و پوشش ۵/۹۸ درصدی DCI-P3 رنگ‌هایی درخشان، سیاهی‌هایی عمیق و تصاویری واضح ارائه می‌دهد که تمامی این ویژگی‌ها آن را به بهترین انتخاب برای یک گیمینگ عالی تبدیل می‌کند.

۱ Dolby، Dolby Atmos  و نماد double-D علائم تجاری ثبت شده Dolby Laboratories هستند. سازگاری ودر دسترس بودن ممکن است بسته  به دستگاه، برنامه و محتوا متفاوت باشد. Dolby Head Tracking و مجازی ساز صوتی باید تبدیل شوند.

۲ از ۱۲ دسامبر ۲۰۲۲، هیچ مانیتور OLED دیگری با نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز در بازار موجود نیست.

 

# # #

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی الکترونیکس

شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی یکی از رهبران صنعت تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی و تصویری و یک مبتکر جهانی شناخته شده برای پیشتازی تلویزیو‌ن‌های OLED است که انقلابی در گروه تلویزیون‌های رده‌بالا محسوب می‌گردد. ال‌جی به بهبود زندگی مشتریان با محصولات نوآورانه سرگرمی‌های خانگی متعهد است که توسط تلویزیون‌های برنده جوایز OLED و تلویزیون‌های QNED Mini LED  بهره‌مند از فناوری Quantum Dot NanoCell و راهکارهای صوتی توسعه یافته با همکاری Meridian Audio به آن دست یافته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ال‌جی به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا