اخبار تکنولوژی

آشکار شدن بنچمارک گوشی Galaxy S24 plus

ما قبلاً بنچمارک‌های گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ را با هر دو اسنپدراگون ۸ نسل ۳ دیده بودیم. اکنون، گوشی Galaxy S24 plus با تراشه Exynos 2400 در بنچمارک‌ها رویت شده است و نمرات نزدیک به گلکسی اس ۲۴ اولترا (SM-S928B) با چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را نشان می‌دهد.

گلکسی اس ۲۴ پلاس مجهز به اگزینوس ۲۴۰۰ امتیاز ۲۱۹۳ تک هسته‌ای و ۶۸۹۵ چند هسته‌ای را کسب کرد که بهتر از امتیاز ۲۰۶۷ تک هسته‌ای و ۶۵۲۰ امتیاز چند هسته‌ای افشاگری‌های قبلی است. این نشان می‌دهد که تراشه اگزینوس به تراشه پرچمدار اسنپدراگون نزدیک شده است. با این حال، باید منتظر عملکرد واقعی باشیم.

آخرین بنچمارک همان پیکربندی پردازنده ۱۰ هسته‌ای را نشان می‌دهد، اما تغییری در سرعت فرکانس وجود دارد که شامل هسته Cortex-X4 با عملکرد بالا با سرعت ۳.۲۱ گیگاهرتز، دو هسته Cortex-A720 با سرعت ۲.۹ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A720 می‌شود. هسته‌ها با سرعت ۲.۶ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A520 با سرعت ۱.۹۶ گیگاهرتز.

Exynos 2400 دارای پردازنده گرافیکی Xclipse 940 مبتنی بر معماری AMD RDNA 3 با قابلیت‌های ردیابی پرتو استثنایی برای تجربه‌های بازی همه‌جانبه خواهد بود. اگرچه شایعات قبلی می‌گفتند که گلکسی S24 تنها مدل از این سری خواهد بود که با تراشه اگزینوس در سطح جهانی عرضه می‌شود، به نظر می‌رسد که S24+ نیز از بنچمارک‌ها به آن ملحق خواهد شد.

گوشی Galaxy S24 plus با چیپ اگزینوس

با این حال، شایعه ای ادعا می‌کند که هند نسخه اسنپدراگون S24+ را به نقل از خرده فروشان به عنوان منابع دریافت خواهد کرد، اما ما معیارهای آن را مشاهده نکردیم و همچنین این گوشی هنوز در هیچ گواهی در هند ظاهر نشده است. بنچمارک Galaxy S24 Ultra امتیاز ۲۲۹۷ تک هسته‌ای و ۷۱۰۴ چند هسته‌ای را برای گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نشان می‌دهد که به ترتیب از امتیازات قبلی ۲۲۳۴ و ۶۸۰۷ بهتر است.

بر اساس شایعات، S24 Ultra در نسخه  Snapdragon 8 Gen 3 به صورت جهانی عرضه خواهد شد. این نشان داده که هسته اصلی Cortex-X4 با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز در مقایسه با ۳.۳ گیگاهرتز در اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استاندارد است، بنابراین می‌توانیم این بار نیز یک اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اختصاصی برای نسخه گلکسی داشته باشیم.

اطلاعات یبشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند کره‌ای در روز ۲۷ دی چه محصولی را معرفی خواهد کرد. انتظار داریم شاهد گوشی هوشمند برجسته‌ای باشیم. مدلی که ویژگی‌های ظاهری بزرگی ارائه می‌دهد.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا