اخبار تکنولوژی

آشکار شدن تاریخ رونمایی سری Galaxy Z 5 سامسونگ فاش شد

در هفته‌های قبل گزارش شد که سامسونگ قصد دارد رویداد بعدی Unpacked خود را اواخر جولای برگزار کند. حال به تازگی یک گزارش جدید افشا کرده سری Galaxy Z 5 در ۲۶ جولای پرگزار می‌شود.

البته این گزارش را رسانه Chosun Media منتشر کرده و مشخص نیست صحت دارد یا خیر. سامسونگ تاکنون هیچ اشاره به تاریخ رونمایی نسل جدید گوشی‌های تاشو خود نداشته است.

رویدادهای قبلی در اسپانیا و امریکا برگزار می‌شد اما در رویداد بعدی سئول کره جنوبی هدف گذاری شد. نکته برجسته رویداد گلکسی Unpacked آینده این است که، گوشی‌های هوشمند تاشو Galaxy Fold 5 و Galaxy Flip 5 معرفی می‌شوندو در کنار آنها ساعت هوشمند Galaxy Watch 6، تبلت Galaxy Tab S9 و هدفون Galaxy Buds 3 هم در کار است.

سری Galaxy Z 5 در نزدیکی

در دیگر خبرها شرکت سامسونگ برپایه WearOS گوگل، رابط کاربری One UI 5 Watch را معرفی کرد. این سیستم عامل در بخش پایش خواب، فعالیت و امنیت بهبود قابل توجهی پیدا کرد.

One UI 5 Watch رابط کاربری Sleep Insights را ارائه می‌کند که امتیاز خواب را برای هر استراحت شبانه با معیارهای خاصی در فاز خواب، سطح اکسیژن خون و ساعات خروپف مطابقت می‌دهد. Sleep Coaching اکنون مستقیماً در ساعت‌های گلکسی در دسترس خواهد بود و به کاربران در ایجاد عادات خواب سالم‌تر کمک می‌کند. دستگاه‌های One UI 5 Watch همچنین با دستگاه‌های سازگار با SmartThings یکپارچه می‌شوند تا زمانی که ساعت تشخیص دهد شما در خواب هستید، دستگاه‌های متصل را خاموش کنید.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره‌ای چه برنامه‌ای در سر دارد. احتمالا در رویداد آخر جولای اطلاعات کاملی ارائه شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا