اخبار تکنولوژی

آشکار شدن تاریخ عرضه سری گوشی Meizu 21

میزو یکی از برندهای گوشی‌های هوشمند است که در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در سال جاری است. به نظر می‌رسد که عرضه سری گوشی Meizu 21 ممکن است چندان دور نباشد زیرا این برند پیشتر تایید کرد که رزرو قبلی آن از ۱۵ نوامبر آغاز خواهد شد.

تیزر رسمی منتشر شده توسط این برند نشان داده که سری Meizu 21 دارای حاشیه نمایشگر بسیار کم خواهند بود. تیزر نشان می‌دهد که سایز حاشیه زیرین نمایشگر Meizu 21 به ۱.۷۴ میلی‌متر می‌رسد. مشتریان چینی که علاقه‌مند به خرید سری Meizu 21 هستند، می‌توانند آن را با قیمت ۱ یوان از ۱۵ نوامبر پیش خرید کنند.

اگرچه تایید شده که میزو ۲۱ و ۲۱ پرو به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهند شد، اما این برند به طور رسمی جزئیات یا مشخصات دیگری در مورد این گوشی‌های هوشمند اعلام نکرده است. میزو ۲۱ با شماره مدل M461Q اخیراً توسط پایگاه ۳C چین تأیید شد. این گواهی نشان داد که ممکن است با پشتیبانی از شارژ ۸۰ واتی وارد بازار شود. گزارش‌ها نشان می‌دهد که شماره مدل M461H و M461S نیز متعلق به Meizu 21 هستند.

سری گوشی Meizu 21 شیک و قدرتمند

سری گوشی Meizu 21

طبق گزارش اخیر، میزو ۲۱ دارای باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و میزو ۲۱ پرو دارای باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. گفته می‌شود که هر دو گوشی از شارژ سیمی ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کنند، در حالی که انتظار می‌رود نسخه پرو از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی کند. در سوی دیگر میزو ۲۱ دارای شماره مدل M481Q و M481S است. اکنون که این شرکت شروع به انتشار تیزر گوشی‌های Meizu 21 کرده است، به نظر می‌رسد که هر دو گوشی هوشمند ممکن است تا پایان نوامبر یا اوایل دسامبر در چین معرفی شوند.

میزو هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. این برند در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با مدل‌های پرچمدار شیک پر سازد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و نمی‌دانیم سری میزو ۲۱ با چه ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری راهی بازار می‌کند. پیش بینی شده بزودی برند چینی محصولات جدیدی را روانه بازار کند که از طراحی و ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار هستند.

احتمالا در ۱۵ نوامبر شاهد رونمایی این سری خواهیم بود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا