اخبار تکنولوژی

آشکار شدن تصویری از گوشی اچ‌تی‌سی U23 Pro

HTC یک رویداد رونمایی را برای ۱۸ می برنامه‌ریزی کرده است. انتظار داریم این شرکت در رویداد آینده از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی U23 Pro رونمایی کند.

در چند روز اخیر پیرامون دستگاه شایعات و تصاویر متعددی منتشر شد. به تازگی رندرهای اچ‌تی‌سی U23 Pro توسط افشاگر محبوب Evan Blass که به عنوان @evleaks در توییتر شناخته می‌شود، به اشتراک گذاشته شد.  این تصاویر دستگاه را در دو رنگ نمایش می‌دهند. طبق تصاویر، این گوشی در رنگ سفید و قهوه‌ای روشن عرضه خواهد شد. همچنین ممکن است در یک نسخه خاکستری که قبلاً در تصاویر واقعی فاش شده بود، عرضه شود.

با توجه به تصاویر، طراحی عقب گوشی از مدل‌های قدیمی گلکسی اس اولترا سامسونگ الهام گرفته شد. قسمت عقب شامل یک دوربین چهارگانه و لوگوی برند تایوانی است، در حالی که قسمت سلفی مجهز به یک صفحه نمایش حفره‌دار در وسط نمایشگر است.

گوشی اچ‌تی‌سی U23 Pro در نزدیکی رونمایی

اچ‌تی‌سی U23 Pro

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بوده که این گوشی هوشمند از چیپست کوالکام Snapdragon 7 Gen 1 قدرت می‌گیرد. این چیپ با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. از نظر نرم افزاری، اندروید ۱۳ را دربرگرفته و از پلتفرم Viverse پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی AMOLED دارد و شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با کمک OIS شده و در نهایت از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی با شارژ بی سیم برخوردار است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند تایوانی چه محصولی را بزودی ارائه خواهد کرد.

دستگاهی که انتظار داریم متاورسی باشد، هدفی که HTC آن را مدتهاست دنبال می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا