اخبار تکنولوژی

آشکار شدن تصویر تیزری گوشی CMF فون ۱

اوایل امروز، کارل پی، مدیرعامل Nothing اشاره‌ای به عرضه فون (۳) تا سال ۲۰۲۵ داشت. اکنون، CMF زیر برند این شرکت، عرضه اولین گوشی هوشمند خود را تایید کرده است. این گوشی CMF فون ۱ نامیده می‌شود. تصویر تیزر به ما نگاهی اجمالی به آنچه که از دستگاه آینده انتظار داریم می‌دهد. برای کسانی که نمی‌دانند، CMF by Nothing به بخش مقرون به صرفه ارائه می‌شود. مشخصات کلیدی اولین گوشی هوشمند این زیربرند قبلا فاش شده بود.

CMF در یک توییت می‌گوید که اولین گوشی هوشمندش از نظر طراحی فوق العاده است. این نوآوری و توجه دقیق Nothing به طراحی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برند فرعی Nothing در بخشی که توسط سایر OEM‌ها نادیده گرفته می‌شود، روی این موضوع تمرکز می‌کند. CMF فون ۱ به عنوان نقطه ورود به کل اکوسیستم محصول این شرکت عمل خواهد کرد. این نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند مقرون به صرفه خواهد بود.

با این حال، نباید انتظار طراحی مشابه گوشی‌های هوشمند Nothing را در CMF Phone 1 داشت. تصویر تیزر تایید می‌کند که دارای پنل عقب شفاف و رابط Glyph نیز نخواهد بود. در مقابل، پیشنهاد آینده با پنل عقب با بافت چرمی در سایه نارنجی که در دستگاه‌های این برند فرعی وجود دارد، دیده می‌شود. همچنین یک صفحه در سمت راست پایین دستگاه وجود دارد. این شبیه به چیزی است که در Neckband Pro یافت می‌شود. عملکرد آن در تلفن هوشمند تا کنون نامشخص است.

مشخصات فاش شده از Phone 1 صفحه نمایش ۶.۷ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی، دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را نشان می‌دهد. شایعه شده است که نسخه آتی از یک چیپ Dimensity 7200 همراه با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. انتظار داریم این دستگاه بین ۲۴۹ تا ۲۷۹ دلار قیمت داشته باشد و ماه آینده عرضه شود.

گوشی CMF فون ۱ در نزدیکی

آشکار شدن تصویر تیزری گوشی CMF فون 1

در دیگر خبرها ناتینگ پیشتر برند CMF را ایجاد کرد و اکنون قرار است بزودی گوشی CMF به عنوان اولین تلفن هوشمند این زیربرند ناتینگ معرفی کند. زیرا به تازگی اولین اطلاعات آن فاش شد.

زیربرند ناتینگ، CMF، با لوازم جانبی مقرون به صرفه خود مانند گردنبند، هدفون و شارژر، در بازار نامی برای خود دست و پا کرده است. با این حال، یک افشا اخیر نشان می‌دهد که CMF ممکن است با ورود به فضای گوشی‌های هوشمند قدمی فراتر بردارد. دستگاهی با شماره مدل “A015” در پایگاه داده گواهی BIS هند ظاهر شد. در حالی که این شماره مدل در ابتدا به گوشی آینده Nothing (3) مرتبط بود، BIS به طور خاص از آن به عنوان یک محصول CMF یاد می‌کند.

این موضوع هرگونه سردرگمی در مورد فون (۳) را برطرف می‌کند و باعث ایجاد حدس و گمان در مورد اولین گوشی هوشمند CMF می‌شود. شماره مدل “A015” نیز از طرح نام‌گذاری معمولی Nothing منحرف است (A063 برای فون(۱) و A065 برای فون(۲). این به ایده یک فون با برند CMF وزن بیشتری می‌بخشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا