اخبار تکنولوژی

آشکار شدن طراحی تلفن ریلمی ۱۲

اخیراً یک گوشی Realme با شماره مدل RMX3993 توسط TENAA در چین تأیید شده است. در حالی که لیست اولیه مشخصات دستگاه را فاش می‌کرد، تصاویر آن به طور قابل توجهی وجود نداشت. با این حال، لیست از آن زمان با تصاویری به‌روز شده که قویاً نشان داده دستگاه می‌تواند یکی از اعضای سری تلفن ریلمی ۱۲ باشد.

تصاویر تلفن ریلمی ۱۲ در پایگاه داده TENAA ظاهر می شوند

تصاویر ریلمی RMX3933 در TENAA نشان می‌دهد که صفحه نمایش تخت با طراحی حفره‌دار در جلو دارد. در عقب، یک ماژول دوربین گرد با یک دوربین تک لنز و یک فلاش LED تعبیه شده است. در حالی که به نظر می رسد این گوشی از سری Realme 12 باشد، نام بازاریابی نهایی آن هنوز فاش نشده است.

 ریلمی RMX3993 دارای ابعاد ۱۶۵.۶ در ۷۶.۱ در ۷.۸۹ میلیمتر و وزن آن ۲۰۹ گرم است. این دستگاه دارای یک پنل ۶.۶۷ اینچی LCD است که وضوح HD+ را ارائه می‌دهد و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است. با این حال، اطلاعاتی در مورد قابلیت شارژ دستگاه وجود ندارد.

RMX3993 توسط یک تراشه ناشناخته با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز انرژی می‌گیرد. در چین، دستگاه ممکن است با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شود. احتمالاً با اندروید ۱۴ مبتنی بر Realme UI5 به فروش برسد.

این گوشی دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است. پنل عقب دستگاه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی داشته و این دستگاه به ویژگی‌های دیگری مانند اسکنر اثر انگشت جانبی و اسلات کارت microSD مجهز شده است.

اکنون که RMX3993 توسط TENAA تأیید شده، به نظر می‌رسد که رسمی شدن آن زمان زیادی طول نخواهد کشید. به احتمال زیاد، این دستگاه ممکن است در ماه مارس معرفی شود.

در دیگر خبرها یک فهرست تجارت الکترونیکی در دسترس بودن هند را تایید کرده و همچنین به جدول زمانی عرضه آن اشاره کرده است. Narzo 70 Pro جدید سازنده گوشی‌های هوشمند چینی اخیراً در آمازون هند مشاهده شد. یک میکروسایت رسمی برای این دستگاه در حال حاضر روی پلتفرم فعال است و ماژول دوربین آن را نیز به ما نشان می‌دهد.

بر اساس میکروسایت، گوشی هوشمند آینده دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 به عنوان دوربین اصلی خود خواهد بود که همچنین از OIS (تثبیت کننده تصویر اپتیکال) پشتیبانی می‌کند.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا