اخبار تکنولوژی

آشکار شدن طراحی گوشی جدید وان پلاس Nord

طبق گزارش‌ها، وان پلاس در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید از سری محبوب وان پلاس Nord خود است. نام رسمی دستگاه نامشخص بوده، اما یک گزارش جدید طراحی دستگاه آینده را از طریق رندرهای تازه فاش کرد.

این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند اخیراً از سری پرچمدار OnePlus 12 خود در سطح جهانی رونمایی کرده است. اکنون، به نظر می‌رسد که یک گوشی میان رده جدید نیز به‌زودی عرضه خواهد شد. این خبر از رسانه ۹۱Mobiles می‌آید که شماره مدل CPH2613 دستگاه را به اشتراک گذاشته است.

متأسفانه نام این گوشی هوشمند فاش نشده، اما طراحی نشان می‌دهد که می‌تواند یک گوشی Nord باشد. با نگاهی به رندرها، می‌بینیم که مدل OnePlus CPH2613 فاقد نوار لغزنده هشدار است. این ویژگی برای دستگاه‌های پیشرفته رایج است و در دستگاه‌های مقرون به صرفه‌تر از آن صرف نظر می‌شود.

به عبارت دیگر، این احتمال وجود دارد که جانشین گوشی‌های Nord مانند Nord CE 3 یا Nord CE 3 Lite باشد. رندرها جلو و عقب صاف، با گوشه‌های گرد را به نمایش می‌گذارند. این نمایشگر دارای یک حفره دوربین وسط صفحه نمایش بوده و عقب نیز دو حسگر دوربین با فلاش LED در یک ماژول بیضی شکل دارد.

وان پلاس Nord جدید در چند قدمی معرفی

 وان پلاس Nord

این گزارش می‌افزاید که نمایشگر دارای یک اسکنر اثر انگشت داخلی است، بنابراین می‌توان انتظار صفحه نمایش تخت AMOLED را داشت. سایر عناصر طراحی قابل توجه عبارتند از میکروفون اصلی، پورت USB نوع C، مشبک بلندگو و سینی سیم کارت در پایین، در حالی که در قسمت بالایی یک سنسور مادون قرمز، یک میکروفون ثانویه و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری قرار دارد.

در نهایت، گزارش ۹۱Mobiles لیست دوربین FV5 را نیز به اشتراک گذاشته که یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در عقب را تایید می‌کند. حسگری که از OIS و EIS پشتیبانی کرده و دیافراگم f/1.8 را ارائه می‌دهد. در همین حال، دوربین سلفی دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با EIS و دیافراگم f/2.4 است.

OnePlus یک شرکت چینی تولیدکننده گوشی های هوشمند است که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد. این شرکت به دلیل تولید گوشی های هوشمند پرچمدار با قیمت های مقرون به صرفه شناخته شده است. OnePlus همچنین طیف وسیعی از لوازم جانبی از جمله هدفون، قاب گوشی و شارژرها را ارائه می دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا