اخبار تکنولوژی

آشکار شدن طراحی گوشی Vivo ایکس ۱۰۰اس

ویوو  X100 و ویوو X100 Pro از ژانویه امسال در هند در دسترس هستند. اکنون، برند چینی گوشی‌های هوشمند به دنبال اضافه کردن یک عضو جدید، یعنی گوشی Vivo ایکس ۱۰۰ اس به خانواده X100 است.

در حالی که جزئیات مربوط به تاریخ عرضه آن همچنان یک راز باقی مانده، طراحی و مشخصات Vivo ایکس ۱۰۰اس به لطف لیست ادعایی در کنسول Google Play فاش شده است. این لیست نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند با پردازنده مدیاتک Dimensity 9300 همراه شود و ۱۶ گیگابایت رم با اندروید ۱۴ ارائه  کند.

۹۱Mobiles کشف کرده که X100s در پلتفرم کنسول Google Play با کد PD2309 فهرست شده است. این لیست ۱۶ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۴ را در گوشی آینده نشان می‌دهد. این پردازنده با یک مدیاتک MT698 در کنار پردازنده گرافیکی Mali G720 در لیست قرار گرفته. این می‌تواند اشاره‌ای به مدیاتک Dimensity 9300 باشد. نسخه ساده X100 و X100 Pro روی یک چیپست کار می‌کنند.

طبق لیست، X100s دارای صفحه نمایش FHD+ با وضوح ۱.۵K (1260×۲۸۰۰ پیکسل) و تراکم پیکسلی ۵۶۰ppi خواهد بود. لیست همراه با یک عکس از گوشی است. تصویر گوشی را در رنگ نارنجی با طراحی تقریباً مشابه X100 نشان می‌دهد. به نظر می رسد که یک حفره وسط نمایشگر آن قرار دارد.

گوشی Vivo ایکس ۱۰۰ اس بزودی از راه می رسد

Vivo ایکس 100اس

Vivo ایکس ۱۰۰اس مدتی است که در میان شایعات قرار گرفته است. انتظار می‌رود این گوشی در چین همراه Pad 3 اواخر این ماه یا در ماه آوریل به صورت رسمی عرضه شود. این می‌تواند نسبت به ویوو X90s سال گذشته ارتقا پیدا کند.

X100 Pro و ویوو X100 ماه ژانویه در هند با برچسب قیمت اولیه ۸۹۹۹۹ روپیه عرضه شدند.  آنها دارای دوربین سه گانه عقب با برند Zeiss هستند و دارای نمایشگرهای خمیده ۶.۷۸ اینچی ۸ LTPO AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند. X100 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی است، در حالی که X100 Pro دارای باتری ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ وات است.

در دیگر خبرها ویوو در نظر دارد بزودی از تبلت شبه پرچمدار جدید خود ویوو Pad 3 رونمایی کند که دارای چیپست دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک بوده و می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد.

گویی Pad 3 در وب‌سایت Geekbench مشاهده شده که نشان می‌دهد تبلت اندرویدی می‌تواند توسط چیپ مدیاتک Dimensity 9300 قدرت بگیرد. این لیست چند مشخصات احتمالی بیشتر از تبلت شایعه شده از جمله سیستم عامل اندروید ۱۴ و ۱۶ گیگابایت رم را به اشتراک گذاشته است. انتظار می‌رود که Vivo Pad 3 در کنار X Fold 3 عرضه شود. گمان رفته که به عنوان جانشین Pad 2 سال گذشته عرضه شود.

یک تبلت Vivo با شماره مدل PA2473 در وب سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شده و گمان رفته که این شماره مدل متعلق به Pad 3 آینده باشد. لیست ۱۶ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۴ را در تبلت نشان داده است. در تست تک هسته‌ای ۲۲۲۳ و در تست چند هسته‌ای ۷۵۴۷ امتیاز کسب کرده است.

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا