اخبار تکنولوژی

آشکار شدن قیمت اروپا وان پلاس نورد N30 SE

ماه گذشته، OnePlus گوشی هوشمند مقرون به صرفه وان پلاس نورد N30 SE خود را در امارات معرفی کرد. اما در زمان عرضه، این شرکت قیمت دستگاه را فاش نکرد. اکنون، گزارش اخیر Appauls قیمت اروپایی Nord N30 SE را روشن می‌کند.

بر اساس این گزارش، این گوشی با یک پیکربندی ذخیره‌سازی واحد وارد بازار اروپا خواهد شد، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. قیمت این گزینه در حدود ۲۲۹ یورو که معادل ۳۲۱ دلار است، پیش بینی می‌شود. در حالی که هنوز تاریخ دقیق عرضه برای بازار اروپا تایید نشده است، مصرف کنندگان می‌توانند انتظار داشته باشند که به زودی این اتفاق بیفتد.

برای خلاصه‌ای سریع، گوشی Nord N30 SE دارای صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی LCD با حفره دوربین وسط نمایشگر است که وضوح +FHD را ارائه می‌دهد. با این حال، گوشی هوشمند از نوار لغزنده هشدار کلاسیک و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون بهره نمی‌برد. یک جزیره دوربین مستطیلی شکل در عقب وجود دارد که حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک لنز عمق ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

برای سلفی، دوربین ۸ مگاپیکسلی دارد. در بخش سخت افزاری، Nord N30 SE 5G مجهز به پردازنده مدیاتک Dimensity 6020 است. این چیپست که قبلا در مدل‌هایی مانند Vivo Y35i دیده شده بود، با استفاده از فناوری ساخت ۷ نانومتری تولید شده و از واحد پردازش گرافیکی Mali-G57 MC2 بهره می‌برد.

وان پلاس نورد N30 SE در راه بازارهای بیشتر

چیپ همچنین اتصال ۵G را برای دستگاه فعال می‌کند و یک پله بالاتر از پردازنده مدیاتک Helio G35 نسل قبل خود که فقط گزینه اتصال ۴G را امکان پذیر می‌کند. این دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی تامین می‌کند که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، گوشی با OxygenOS 13.1، مبتنی بر اندروید ۱۳، از پیش نصب شده وارد بازار خواهد شد. وان پلاس همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های جذابی همراه سازد و کمپانی مذکور سعی دارد مدل‌های قابل توجهی را ارائه دهد. این کمپانی بزودی گوشی‌های جدیدی ارائه خواهد کرد که می‌تواند نظر مخاطب را جلب سازد.

پیش بینی شده بزودی مدل‌های بیشتر و جدیدی را شاهد باشیم که در نوع خود برجسته هستند. احتمالا بزودی گزینه‌های جدید معرفی خواهند شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا