اخبار تکنولوژی

آشکار شدن قیمت مجموعه گوشی میزو ۲۱

میزو در حال آماده شدن برای معرفی مجموعه گوشی میزو ۲۱ در چین است. این شرکت طی چند روز گذشته گوشی استاندارد Meizu 21 را به نمایش گذاشته، به همین دلیل مشخص نیست که آیا این برند میزو ۲۱ پرو را در کنار آن معرفی خواهد کرد یا خیر.

در یک پست جدید در Weibo، این شرکت تایید کرد که تاریخ عرضه Meizu 21 را فردا اعلام خواهد کرد. علاوه بر این، Digital Chat Station قیمت این دستگاه را اعلام کرده است.

همانطور که از پست Weibo توسط Shen Ziu، رئیس و مدیر عامل گروه Meizu مشهود است، این شرکت قرار بوده فردا تاریخ عرضه Meizu 21 را اعلام کند. اگرچه قیمت رسمی دستگاه تایید نشده، پیش‌سفارش‌ها از ۱۵ نوامبر در چین باز شده است. Meizu فاش کرده که پیش‌فروش‌های Meizu 21 در حال حاضر از ۱۰۰۰۰۰ دستگاه فراتر رفته، که نشان‌دهنده پیش‌بینی قابل توجه برای دستگاه در بازار است.

با توجه به قیمت، Digital Chat Station فاش کرده است که انتظار می‌رود Meizu 21 تقریباً ۴۰۰۰ یوان (۵۵۵ دلار) قیمت داشته باشد. این قیمت آن را در رقابت مستقیم با سایر گوشی‌های هوشمند در رده خود، مانند سری Xiaomi 14، سری iQOO 12 و سری Vivo X100 قرار می‌دهد که همگی از ۳۹۹۹ یوان شروع می‌شوند.

مجموعه گوشی میزو ۲۱ پرچمدارانی شیک

تایید شده است که میزو ۲۱ دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED سامسونگ بوده که احتمالاً از وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. تایید شده که صفحه نمایش تخت دستگاه دارای قاب‌های بسیار باریک ۱.۷۴ میلی‌متری در چهار طرف خواهد بود. ممکن بوده باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی داشته باشد که از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق گزارش‌ها، دوربین عقب آن دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت OIS، یک لنز فوق عریض و یک دوربین تله فوتو خواهد بود. پنل عقب دستگاه نیز به فلش RGB-LED مجهز شد.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا میزو نسل جدید پرچمداران خود را معرفی و عرضه کند. این برند زیر مجموعه شرکت خودروسازی بزرگ جیلی بوده که چند سال کوتاهی می‌شود پرچمداران جذاب و قدرتمندی را در بازار عرضه می‌دارد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت میزو باید مراجعه داشت و انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا