اخبار تکنولوژی

آشکار شدن قیمت کره ای اعضای گلکسی اس۲۴ سامسونگ

اوایل امروز سامسونگ تایید کرد که اولین رویداد Galaxy Unpacked سال ۲۰۲۴ خود را در ۱۷ ژانویه برگزار می‌کند. انتظار می‌رود این شرکت در این کنفرانس از اعضای گلکسی اس۲۴ رونمایی کند.

در چند هفته اخیر، چیزهای زیادی در مورد این محصولات می‌شنویم. در واقع، تقریباً همه چیز در مورد آنها اکنون منتشر شده است، از جمله قیمت آنها برای اروپا. اکنون، ما حتی جزئیاتی در مورد قیمت آنها در کره جنوبی داریم. به گفته یکی از افشاگران در یک انجمن کره‌ای، پیش‌سفارش‌های خانواده گلکسی S24 در کره جنوبی از ۱۹ تا ۲۵ ژانویه انجام می‌شود.

این گوشی‌ها از ۲۶ ژانویه برای خرید در دسترس خواهند بود. در مورد قیمت، نسخه پایه ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس قیمت نسخه‌های قبلی خود را حفظ خواهند کرد. با این حال، مدل‌های ۵۱۲ گیگابایتی بالاتر قیمت بیشتری خواهند داشت. از سوی دیگر، هر دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی اس ۲۴ اولترا شاهد افزایش قیمت خواهند بود.

Galaxy S24 (256 گیگابایت) – ۱،۱۵۵،۰۰۰ وون
Galaxy S24 (512 گیگابایت) – ۱،۲۹۸،۰۰۰ وون (افزایش ۲۲۰۰۰ وون )
Galaxy S24 Plus (256 گیگابایت) – ۱,۳۵۳,۰۰۰ وون
Galaxy S24 Plus (512 گیگابایت) – ۱,۴۹۶,۰۰۰ وون (افزایش ۲۲,۰۰۰ وون )
Galaxy S24 Ultra (256 گیگابایت) – ۱,۶۹۸,۴۰۰ وون (افزایش ۹۹,۰۰۰ وون )
Galaxy S24 Ultra (512 گیگابایت) – ۱,۸۴۱,۴۰۰ وون (افزایش ۱۲۱,۰۰۰ وون )

درست مانند سری گلکسی اس ۲۳، مزایای پیش‌سفارش برای سری گلکسی اس ۲۴ شامل ارتقای فضای ذخیره‌سازی است. علاوه بر این، مشتریان می‌توانند برای Galaxy Buds 2 Pro یا Samsung Care+ 1 ساله یک کوپن تخفیف انتخاب کنند.

اعضای گلکسی اس۲۴ با قیمت بیشتر

در دیگر خبرها سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A33 را در سال ۲۰۲۲ روانه بازار کرد. در آن زمان، آن را با سیستم عامل اندروید ۱۲ عرضه می‌کرد. اکنون، این برند کره جنوبی در حال بروزرسانی اندروید ۱۴ مبتنی بر OneUI 6.0 برای گوشی هوشمند است. گلکسی A33 5G از زمان عرضه دو سال پیش تاکنون دو به‌روزرسانی اصلی اندروید را با آخرین نسخه دریافت کرده است.

OneUI 6.0 مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را به ارمغان می‌آورد و گفته می‌شود که یک ارتقاء بزرگ است.  به‌روزرسانی اندروید ۱۴ مبتنی بر OneUI 6.0 برای سامسونگ گلکسی A33 5G در روسیه منتشر می‌شود. دارای شماره نسخه نرم افزاری A336BXXU7DWL1/ A336BOXM7DWL1/ A336BXXU7DWL4 است. انتظار می‌رود در روزهای آینده این به‌روزرسانی در مناطق بیشتری عرضه شود.

به کاربران توصیه می‌شود به‌روزرسانی OneUI 6.0 را از طریق WiFi یا یک شبکه تلفن همراه قوی دانلود کنند. آنها همچنین می‌توانند با رفتن به تنظیمات> به‌روزرسانی نرم افزار > دانلود و در صورت وجود، به‌روزرسانی را به صورت دستی بررسی کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا