اخبار تکنولوژی

آشکار شدن مشخصات دوربین پوکو ام ۶ پلاس

خبرهای هیجان انگیزی در نزدیکی برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمندی چون پوکو ام ۶ پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در راه است. این اطلاعات از نرم افزار موجود در Redmi Note 13R 5G کشف شد. به لطف آخرین افشا توسط تیم XiaomiTime، ما به مشخصات دوربین دستگاه دسترسی داریم.

 Redmi Note 13R 5G که در چین عرضه شد دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با استفاده از سنسور S5KJNSSQ03 سامسونگ و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. با این حال، پوکو M6 Plus 5G جهشی قابل توجه در فناوری دوربین ایجاد می‌کند. سنسور سامسونگ S5KHM6 وضوح فوق‌العاده ۱۰۸ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد. این سنسور در M6 Plus 5G قرار خواهد گرفت. در کنار سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، حسگر ۱۳ مگاپیکسلی S5K3L6 UW انتظار می‌رود در M6 Plus 5G موجود باشد. این دستگاه دارای شماره مدل داخلی «N19» و کد «Breeze» است. به همین دلیل است که عکس “N19” نامگذاری شد.

ارتقاء دوربین یک نکته کلیدی دارد اما پوکو M6 Plus 5G فقط در مورد عکاسی نیست. این نوید عملکرد کلی قوی را می‌دهد که توسط پردازنده جدید Snapdragon 4 Gen 2 هدایت می‌شود. این چیپست به گونه‌ای طراحی شده که عملکرد متعادل را ارائه دهد، اطمینان داده که دستگاه به راحتی کارهای روزمره را انجام می‌دهد و از جلسات شدید بازی بدون تاخیر پشتیبانی می‌کند. این باعث می شود  M6 Plus 5G یک دستگاه همه کاره مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربران باشد.

از نظر نرم‌افزاری، M6 Plus 5G احتمالاً دارای HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴، پوسته سفارشی اندروید شیائومی، که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌کند، اجرا خواهد شد. کاربران می‌توانند انتظار یک رابط کاربری روان و جذاب، با بروزرسانی و بهبودهای منظم از شیائومی داشته باشند.

پوکو ام ۶ پلاس در نزدیکی

اعلام آینده POCO از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برای بازار هند در حال ایجاد سر و صدا در بخش گوشی‌های هوشمند میان رده است. این حرکت نشان دهنده تلاشی استراتژیک برای جذب کاربرانی بوده که برای عملکرد دوربین با کیفیت بالا ارزش قائل هستند اما تمایلی به سرمایه‌گذاری روی گوشی‌های هوشمند درجه یک ندارند. POCO با ارائه دستگاهی با قابلیت‌های دوربین پیشرفته با قیمتی رقابتی، قصد دارد سهم قابل توجهی از بازار میان رده را به خود اختصاص دهد.

در دیگر خبرها اولین پرچمدار با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ احتمالاً سری ۱۵ شیائومی خواهد بود. در جدیدترین اخبار، اطلاعاتی که در مورد Digital Chat Station منتشر شده، جزئیاتی در مورد سیستم دوربین گوشی شیائومی ۱۵ پرو به اشتراک گذاشته است. پرچمدار فعلی شیائومی ماژول فلاش را در جزیره دوربین قرار می‌دهد، با این حال، ممکن است این مورد برای پرچمدار آینده Pro صدق کند. طبق گفته‌های سازنده، ماژول فلاش خارج از ماژول دوربین قرار می‌گیرد. ممکن است نشان دهنده سنسورهای بزرگ‌تر برای پرچمدار آینده باشد.

سیستم دوربین شیائومی ۱۴ پرو شامل دوربین‌های سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی شده که باید به دوربین اصلی OmniVision Light Hunter 900 (1/1.31 اینچ)، Samsung JN1 (1/2.76 اینچ) برای تله‌فوتوی ۷۵ میلی‌متری که روی اجسام نزدیک به ۱۰ سانتی‌متر فوکوس می‌کند و ۱۴ میلی‌متر دیگر اشاره کرد.

همچنین لنز فوق عریض در Xiaomi 15 Pro از نوع Samsung JN1 نیست. گویی شکل و مکان ماژول دوربین ثابت خواهد ماند. با این حال، با یک سنسور بزرگ‌تر، ممکن است برآمدگی جزیره دوربین افزایش یابد. طبق نمونه اولیه Xiaomi 15 Pro، تله فوتو ممکن است از فناوری پریسکوپ مانند پرچمداران اولترا مانند Xiaomi 14 Ultra استفاده کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا