اخبارلوازم خانگی

آغاز به کار کمپین «روزهای آبی» سامسونگ با همکاری دیجی‌کالا

آغاز به کار کمپین «روزهای آبی» سامسونگ

خرید هوشمند در روزهای آبی

 
خرید‌های نوروزی همواره با شلوغی بازارها و گشت‌وگذارهای طولانی و خسته‌کننده خریداران شناخته می‌شود، در حالی که به جای مراجعه حضوری در فروشگاه‌ها می‌توان به راحتی خرید آنلاین و بی‌دردسری را تجربه کرد.
سامسونگ الکترونیکس با راه‌اندازی کمپین «روزهای آبی» قصد دارد خریدهای نوروزی سال ۹۶ را به کاری لذت‌بخش، آسان و کم‌هزینه برای مشتریان کالاهای خود تبدیل کند. خریدهای آنلاینی که علاوه بر کاهش ترافیک و آلودگی هوا جایزه‌های میلیونی برای کاربران به همراه خواهد داشت!!!
 

آغاز به کار کمپین «روزهای آبی» سامسونگ با همکاری دیجی‌کالا

 
خرید از فروشگاه‌های آنلاین به دلیل مزایای غیرقابل انکاری که نسبت به روش سنتی دارد در چند سال اخیر مورد توجه همگان قرار گرفته است. این شیوه جدید خرید کالا به دلیل دسترسی ۲۴ ساعته فروشگاه‌ها، عدم مراجعه حضوری، کاهش رفت‌وآمد خریداران و عوامل متعدد دیگر، فرایند خرید و فروش کالا را دگرگون کرده است. یکی از تاثیرات مهم خریدهای آنلاین روی محیط زیست کاهش رفت ‌و آمد مردم و در نتیجه کاهش آلودگی هوای شهرهای ماست. این موضوع که یکی از اهداف اصلی سامسونگ در راه‌اندازی کمپین «روزهای آبی» را شامل می‌شود و در نام‌گذاری کمپین هم نمود یافته در روزهای پایانی سال و همزمان با افزایش عبور و مرور در شهرها اهمیت پیدا می‌کند.
بر این اساس، علاقه‌مندان به شرکت در کمپین «روزهای آبی» می‌توانند به صفحه اینترنتی کمپین در وب‌سایت سامسونگ مراجعه و ثبت‌نام کنند. کاربران پس از ثبت نام می توانند به صفحه ویژه سامسونگ در دیجی‌کالا مراجعه و با تخفیف ویژه محصولات سامسونگ را خرید نمایند. در وبسایت دیجی‌کالا تمامی محصولات سامسونگ شامل لوازم خانگی، تلویزیون و نمایشگرها، موبایل و گجت‌های پوشیدنی برای خریدی راحت و کم‌دردسر در دسترس خریداران قرار گرفته است.
 

 
علاوه بر این، خرید آنلاین و مستقیم سامسونگ از دیجی‌کالا با اطمینان و اعتماد بیشتری نسبت به سلامت و کیفیت کالا همراه است و کاربران با خیالی راحت‌ محصول مورد نظرشان را خرید می‌کنند.
همچنین معمولاً انتخاب یک کالا از میان مدل‌های متنوع و متعدد محصولات سامسونگ کار دشواری برای کاربران است. در واقع چالش اصلی در جایی به وجود می‌آید که کاربران در انتخاب محصولی که از یک سو نیازهای آنها را به طور کامل برطرف کند و از سوی دیگر با شرایط مالی آنان مطابقت داشته باشد، به زحمت می‌افتند. در حالی که با مراجعه به صفحه ویژه سامسونگ در فروشگاه دیجی‌کالا می‌توانند علاوه بر مشاهده قابلیت‌ها و ویژگی‌های کامل هر محصول، چند کالای مشابه را مقایسه کنند. از آنجا که دیجی‌کالا بزرگ‌ترین و پربازدیدترین فروشگاه آنلاین ایران است، کاربران می‌توانند از نظرات و تجربیات خریداران پیشین کالای خود بهره‌مند شوند.
با شرکت در کمپین «روزهای آبی» همه می‌توانند علاوه بر خرید بی‌دردسر و ارزان‌تر، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوای شهر خود و ایجاد روزهای آبی در سال جدید داشته باشند.
۱+۳۹۶ جایزه در روزهای آبی
 

 
جوایزی که برای خریداران محصولات سامسونگ در طول دوره کمپین به شکل قرعه کشی در نظر گرفته شده، بدین شرح است:
یک جایزه ۶ میلیون تومانی برای یک نفر
۶ جایزه سه میلیون تومانی برای شش نفر
۹۰ جایزه سیصد هزار تومانی برای نود نفر
۳۰۰ جایزه صد هزار تومانی برای سیصد نفر
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا