اخبار تکنولوژی

ال جی Wing به اندروید ۱۳ رسید

شرکت ال جی مدتهاست که از صنعت تلفن هوشمند خارج شد. برندی کره‌ای که توانست محصولات منحصربفردی همچون گوشی ال جی Wing را توسعه داده و عرضه کند.

ال جی Wing البته یک گوشی جلوتر از زمان بود و نتوانست در عین داشتن طراحی خاص، موردتوجه قرار گیرد. پس از این اینکه LG تصمیم گرفت به خروج از صنعت بپردازد، در حال حاضر تنها آپدیت‌های نرم افزاری را برای گوشی‌های هوشمند فعلی خود منتشر می‌کند.

به تازگی این کمپانی برای ال جی Wing  آپدیت اندروید ۱۳ را منتشر کرد. اندروید ۱۳ ابتدا برای کاربران کره‌ای منتشر شده و به زودی در خارج از کشور نیز منتشر خواهد شد. علاوه بر ارتقا به اندروید ۱۳، بسته آپدیت  تغییرات کارآمدی را دربرمی‌گیرد.

ال جی Wing با طراحی خاص آپدیت شد

احتمالاً این آخرین به‌روزرسانی بزرگ برای LG Wing است که در ابتدا با اندروید ۱۰ عرضه شد. در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، ال‌جی وعده داده بود که سه به‌روزرسانی بزرگ را در مدل‌های منتخب مانند LG Velvet و LG V60 که قبلاً Android 13دریافت کرده‌اند، ارائه کند.

در اخباری مرتبط سری اسپیکرهای پرتابل ال جی XBOOM  برای جشن‌های خانگی تدارک دیده شده که از ابعادی بزرگ و قدرت صدایی قابل توجه برخوردار هستند. حال به تازگی اسپیکر پرتابل XBOOM جدید این شرکت رونمایی شده که ویژگی‌های جالبی دارد.

دستگاه به نمایشگر Dot Matrix LED مجهز شده که در آن افراد می‌توانند مطابق با خواسته خود نوشته، شکلک یا نورپردازی رنگی سفارشی داشته باشند. یکی از نمایشگرها به صورت حلقه اطراف اسپیکر تعبیه شده و دیگری در بالا اسپیکر به صورت نوار است. علاوه بر این، اسپیکر ۲.۱ کاناله Tower یا XL7 از طریق ووفر ۸ اینچی “فول برد” و توییتر ۲.۵ اینچی خود دارای خروجی ۲۵۰ وات (W) است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا