اخبار

آغاز پیش خرید گوشی سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S8+ به همراه هدیه ویژه

همین حالا پیش‌خرید کنید و Starter Kit هدیه بگیرید

 

سامسونگ موبایل ایران خبر می دهد که از امروز (۲۴ فروردین ماه) پرچمداران جدید خود یعنی موبایل های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را در فروشگاه‌های آنلاین مایکروتل‌ پلاس، سامتل، هماهنگ و دیجیکالا پیش فروش می‌کند. این موبایل ها در بسته‌ های خاص با پشتیبانی ویژه و در مدت محدود برای پیش فروش در بازار عرضه می‌ شوند.

بسته های پیشنهادی سامسونگ در ۴ فروشگاه مذکور یکسان هستند. هر بسته شامل یک موبایل گلکسی اس ۸ یا اس ۸ پلاس، یک شارژر بی‌سیم، کاور شفاف، محافظ صفحه اصلی گلکسی اس ۸ یا اس ۸ پلاس ، یک عدد کابل USB Type-C اضافه برای راحتی شارژ موبایل در هر زمان و مکان خواهد بود. همچنین به تعدادی از خریداران این موبایل ها به قید قرعه Samsung DeX هدیه داده می شود.

Samsung Galaxy S8 - S8+

سامسونگ موبایل ایران گزارش می دهد که «به یک نفر از میان مشتریانی که موبایل S8 و یا S8+ را پیش خرید کرده ا‎ند و شایستگی خود را اثبات رسانده باشند، شانس حمل مشعل المپیک زمستانی در کشور کره جنوبی در سال ۲۰۱۸ را می دهد. افتخار بزرگی که ممکن است فقط یکبار در طول زندگی‌ بدست بیاید.» اما چگونه می توانید شایستگی خود را نشان دهید؟ سامسونگ می گوید: «خریداران کافی‌است به وبسایت سامسونگ ایران مراجعه کرده و دلیل شایستگی خود را برای حمل مشعل به اشتراک بگذارند. در انتها از بین ۱۰ نفر برتر، ۱ نفر به قید قرعه انتخاب می‌شود.»

علاوه بر گزینه‌هایی که در بسته پیش‌فروش موبایل های اس ۸ و اس ۸ پلاس قرار دارد، سامسونگ امکان استفاده از بسته پشتیبانی ویژه (VIP Service Package) را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به این ترتیب تمامی کاربرانی که موبایل های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را پیش‌خرید کنند شامل طرح پشتیبانی ویژه می‌شوند. در این طرح، در صورت شکستگی صفحه نمایش تا پایان سال ۱۳۹۶، مشتریان تنها با پرداخت ۱،۷۰۰،۰۰۰ ریال می‌توانند قطعه ی آسیب دیده را تعویض کنند (برای استفاده از این سرویس فعالسازی تلفن همراه تا پایان تیرماه ۱۳۹۶ الزامی است).

Samsung Galaxy S8

قیمت تعیین شده از سوی سامسونگ موبایل ایران جهت پیش‌ فروش این موبایل ها با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای گلکسی اس ۸ معادل ۲۸٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال و برای گلکسی اس ۸ پلاس ۳۱٫۸۰۰٫۰۰۰ ریال ذکر شده است

جهت پیش خرید این پرچمداران بروی لینک زیر کلیک کنید

پیش خرید Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا