اخبار

آلکاتل با توپ پر می‌آید

آلکاتل با توپ پر می‌آید
کمپانی سازنده تلفن همراه هوشمند آلکاتل باعرضه تلفن‌های سری ۱، ۳ و ۵ مجهز به صفحه‌نمایش‌های بدون لبه استراتژی‌های تولید محصولات و برندینگ خود را برای سال جدید تغییر داده است. البته برخی از این سری‌ها چندین تلفن‌های همراه هوشمند را شامل می‌شود و به نظر می‌رسد که سری ۳ در این میان شلوغ‌ترین باشد. اگر به یاد داشته باشید چندی پیش به گزارش افشای آلکاتل ۳C پرداختیم و هم‌اکنون نیز اخباری در رابطه با ۳V منتشرشده است.
بر اساس این گزارش‌ها انتظار می‌رود که این تلفن همراه هوشمند ۶ اینچی با صفحه‌نمایش ۲,۱۶۰x1,080 به همراه دوربین دوقلوی ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی عرضه شود. همچنین لازم به ذکر است که پردازنده این دستگاه مدیاتک MT6737 خواهد بود که با چهار هسته ۱٫۴۵ گیگاهرتزی Cortex-A53 ارائه می‌شود که با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.
تلفن همراه هوشمند ۳V با کارکرد دو سیم کارته و درگاه میکرو اس دی ارائه می‌شود. همچنین درگاه میکرو اس دی نیز برای افزایش حافظه داخلی آن در نظر گرفته‌شده است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه بلوتوث  ۴٫۲، درگاه میکرو یو اس بی و باتری ۳۰۰۰ آمپرساعتی است. به‌علاوه حسگر اثرانگشت این دستگاه نیز دقیقاً در زیر لنز دوربین‌ها قرار خواهد گرفت.
افزون بر این، تلفن همراه ۳V با ضخامت ۸٫۰۵ میلی‌متر و وزن ۱۶۹ گرم در کشورهای اروپایی ارائه می‌شود که قیمت آن نیز ۱۷۹ دلار است. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که نسخه اندروید این دستگاه چه باشد اما هر چه که باشد با توجه به مشخصات نه‌چندان قوی این دستگاه، نمی‌توان انتظار عرضه به‌روزرسانی جدیدی برای آن داشت.
البته بر اساس شایعاتی که در طی چند روز گذشته ارائه‌شده است، برخی از تلفن‌های همراه هوشمند الکاتل نیز به‌صورت رسمی در هفته آینده رونمایی می‌شود. بااین‌حال اگر این دستگاه‌ها در این تاریخ عرضه نشوند به‌احتمال بسیار زیاد در کنگره جهانی موبایل برای تمامی جهانیان ارائه خواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا