اخبار تکنولوژی

آل این وان ایسر Aspire C24 معرفی شد

ایسر Aspire C24 را به مجموعه کامپیوترهای همه کاره (AIO) خود اضافه کرده است. این مدل جدید که از ماه جولای در مناطق EMEA عرضه می‌شود، دارای صفحه نمایش ۲۳.۸ اینچی FHD IPS با حاشیه‌های باریک برای تجربه بصری عریض و لذت بخش است. قیمت آن به ۸۹۹ یورو می‌رسد و مدلی کارآمد تلقی می‌شود.

Aspire C24 به جدیدترین پردازنده سری Meteor Lake اینتل، یعنی Core Ultra 7 155U یا Core Ultra 5 125U مجهز شده است. این پردازنده‌ها با اینتل AI Boost سازگار هستند و شامل گرافیک یکپارچه Intel Arc می‌شوند که کامپیوتر را قادر می‌سازد تا عملکردهای هوش مصنوعی را مدیریت کند و به طور موثر نیازهای گرافیکی متوسط ​​را برطرف کند.

این AIO را می‌توان با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه PCIe 4.0 پیکربندی کرد و دارای SSD سامسونگ ۹۹۰PRO برای دسترسی سریع به داده‌ها و ظرفیت ذخیره‌سازی کافی است. برای کمک به کاهش فشار چشم، ایسر از فناوری Bluelight Shield خود استفاده می‌کند که انتشار نور آبی از صفحه نمایش را کاهش می‌دهد.

طراحی Aspire C24 شامل پایه‌ای است که می‌تواند کج، چرخانده و ارتفاع را تنظیم کند و به کاربران امکان می‌دهد راحت‌ترین موقعیت دید را پیدا کنند. دارای چندین گزینه اتصال مانند چهار درگاه USB Type-A، یک پورت Type-C و یک پورت HDMI برای اتصال آسان به دستگاه‌های دیگر است. هر ایسر C24 همچنین با مجموعه کیبورد و ماوس بی‌سیم Elite 19 عرضه می‌شود که همه چیز مورد نیاز برای شروع را فراهم می‌کند.

ایسر Aspire C24 از راه رسید

در دیگر خبرها ایسر با پروژکتورهای دوستدار محیط زیست سری Vero خود سعی دارد نظر علاقمندان را جلب کند. این مدل‌ها شامل ایسر Vero HL6810 و HL6810ATV می‌شود، یک پایگاه سرگرمی خانگی پایدار. کاربران می‌توانند تصاویر شفاف و رنگ‌های پر جنب و جوش را با وضوح ۴K UHD پروژکتور (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) و منبع نور هیبریدی لیزری/LED بیش از ۴۰۰۰ لومن قدرتمند ANSI را تجربه کنند.

نسبت کنتراست پویا ۵۰۰۰۰:۱ و پوشش ۱۰۵درصد طیف رنگ ۷۰۹ تضادهای عمیق و رنگ‌های واقعی را تضمین می‌کند، در حالی که سازگاری HDR10/HLG جزئیات و روشنایی استثنایی را با حالت‌های از پیش تعیین شده برای محتوای مختلف ارائه می‌کند. طرفداران ورزش حالت ویژه فوتبال را دوست دارند که تصاویر را برای یک تجربه تماشای غوطه ور و واقعی بهینه می‌کند.

با دانگل Android TV تعبیه شده مستقیماً از طریق پروژکتور به سرویس‌های پخش محبوب مانند Netflix و YouTube دسترسی داشته باشید و نیازی به دستگاه‌های خارجی نداشته باشید. کنترل‌های فعال‌شده با صدا از طریق ریموت یا تلفن هوشمند، راهی راحت برای پیمایش رابط ارائه می‌دهند.

زوم ۱.۳ برابری امکان تنظیمات آسان تصویر را در فضاهای مختلف فراهم می‌کند، در حالی که کیستون HV و اصلاح ۴ گوشه تصویری عالی را در هر بار تضمین می‌کند. پروژکتور دارای محافظت IP5X در برابر گرد و غبار برای آرامش خاطر است و فناوری ایسر BlueLight Shield فشار چشم را در طول جلسات تماشای طولانی کاهش می‌دهد. بلندگوها یا تقویت کننده‌های خارجی را از طریق درگاه HDMI 2.0 (بازگشت صدا) وصل کنید تا یک تجربه سینمای خانگی کامل ایجاد کنید. پشتیبانی سه بعدی بلوری به شما امکان می‌دهد از فیلم‌های سه بعدی از روی مبل خود لذت ببرید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا