اخبار تکنولوژی

آنر مجیک V3 با طراحی باریک و سخت افزاری قوی رونمایی شد

دنیای گوشی‌های هوشمند به تازگی جالب‌تر شده است. پس از معرفی گلکسی Z Fold6 سامسونگ، آنر از رقیب آن یعنی آنر مجیک V3 رونمایی کرد. آنر قبل از رونمایی Fold6 به ضخامت آن اشاره کرد و دلیل خوبی هم داشت. مجیک V3 فوق‌العاده باریک است و به ۹.۲ میلی‌متر در حالت تا شدن و ۴.۳۵ میلی‌متر در حالت باز شدن می‌رسد. این موجب می‌شود در دست گرفتن بسیار سبک و راحت باشد و وزن آن تنها ۲۲۶ گرم است.

مجیک V3 در ابتدا به دلیل مواد بدنه خود دارای متریال فیبر کربن خاص با استحکام بالا، مانند آنچه در مهندسی هوافضا استفاده می‌شود است. این باعث می‌شود گوشی به‌طور باورنکردنی باریک بماند و در عین حال بسیار بادوام باشد. لولا، بخش مهم هر گوشی تاشو، نیز بهبود یافته است. Magic V3 از باریک‌ترین لولاهای ساخته شده تا کنون استفاده می‌کند، تنها ۲.۸۴ میلیمتر. آنر به کاربران اطمینان می‌دهد که این لولاها برای دوام ساخته شده‌اند و طول عمر آن ۵۰۰۰۰۰ بار باز و بسته شدن است.

Honor Magic V3 با استاندارد مقاومت در برابر آب IPX8، زمینه جدیدی را برای تلفن‌های تاشو ایجاد می‌کند. این بدان معناست که گوشی می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در زیر آب تا عمق ۲.۵ متری سالم بماند. آنرمجیک V3 حتی می‌تواند با دست‌های خیس نیز استفاده شود، ویژگی که معمولاً در تلفن‌های رده بالا یافت نمی‌شود.

مجیک V3 نسبت به نسل قبلی خود با باتری قدرتمند ۵۱۵۰ میلی آمپرساعتی ارتقا یافته همراه است. این به شما امکان می‌دهد در تمام طول روز از گوشی خود استفاده کنید، حتی برای کارهای سخت. این گوشی همچنین از شارژ سریع با شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید در صورت کم شدن باتری به سرعت به استفاده از تلفن خود برگردید.

آنر مجیک V3 با ضخامتی کم از راه رسید

آنر مجیک V3 با طراحی باریک و سخت افزاری قوی رونمایی شد

در قلب V3 پردازنده قدرتمند کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 قرار دارد که عملکردی روان را حتی برای سخت‌ترین برنامه‌ها تضمین می‌کند. این گوشی همچنین با استفاده از فناوری ارتباطات ماهواره‌ای، اتصال تلفن همراه را یک قدم جلوتر می‌برد، بنابراین می‌توانید تقریباً در هر نقطه از جهان متصل بمانید.

آنر مجیک V3 دارای دو دوربین جلو بوده که هر دو با وضوح ۲۰ مگاپیکسل هستند. این به شما امکان می‌دهد سلفی‌ها و تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا بگیرید، فرقی نمی‌کند از صفحه‌نمایش تاشده یا بازشده استفاده می‌کنید. سیستم دوربین عقب یک مجموعه همه کاره لنز سه گانه است. لنز اصلی واید ۵۰ مگاپیکسلی و لنز اولترا واید ۴۰ مگاپیکسل و لنز تله فوتو نیز ۵۰ مگاپیکسل است. این ترکیب به شما امکان می‌دهد در هر شرایطی عکس‌های خیره کننده‌ای با جزئیات استثنایی و تطبیق پذیری بگیرید.

Magic V3 با دو نمایشگر خود تجربه بصری فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش بیرونی آن یک پنل اولد ۶.۴۳ اینچی با وضوح ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل است. این صفحه نمایش به لطف حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ کاندلابرمترمربع، حتی در نور شدید خورشید نیز به راحتی قابل خواندن است. این نمایشگر همچنین از فرکانس کنترل PWM بالای ۴۳۲۰ هرتز استفاده می‌کند که سوسو زدن را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود که برای مدت طولانی به آن نگاه کنید.

صفحه نمایش باز شده با یک پنل بزرگ اولد ۷.۹۲ اینچی، منطقه دید بزرگی را ارائه می‌دهد. رزولوشن این صفحه نمایش ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل است که تصاویری واضح و دقیق را تضمین می‌کند. این صفحه نمایش دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تجربه‌ای فوق العاده پاسخگو است که برای بازی، اسکرول و لذت بردن از محتوای چندرسانه‌ای عالی است. علاوه بر این، صفحه نمایش داخلی از فرکانس کنترل PWM بیش از ۳۸۴۰ هرتز استفاده می‌کند که سوسو زدن و فشار چشم را به حداقل می‌رساند.

Honor Magic V3 در سه گزینه ذخیره‌سازی متناسب با نیاز شما عرضه می‌شود: ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و گزینه برتر با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود. Magic V3 با ویژگی‌های چشمگیر، طراحی خلاقانه و قیمت‌های رقابتی، رقیب قدرتمندی برای هر کسی است که به دنبال یک گوشی تاشو قدرتمند و فوق نازک است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا