اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی ماه آگوست برای سری گلکسی اس ۲۰ منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی آگوست ۲۰۲۴ را برای سری گلکسی اس ۲۰ منتشر می‌کند. مدل Fan Edition گلکسی اس ۲۰ اوایل این هفته به‌روزرسانی را دریافت کرد و اکنون برای سه نسخه اصلی Galaxy S20، S20، S20+ و S20 Ultra  نیز در دسترس است.

اولین کشوری که به‌روزرسانی آگوست گلکسی اس ۲۰ را دریافت می‌کند، سوئیس است و با توجه به ماهیت حیاتی این به‌روزرسانی، سامسونگ احتمالاً بزودی آن را به کشورهای دیگر عرضه خواهد کرد.

آپدیت امنیتی آگوست یک آسیب‌پذیری جدی را که چند ماه پیش در اندروید کشف شده بود، برطرف می‌کند که به مهاجمان امکان دسترسی غیرمجاز آسان به دستگاه‌ها را می‌داد. همچنین ۴۹ آسیب‌پذیری دیگر را برطرف می‌کند که اکثر آن‌ها همه دستگاه‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهند و تعدادی از آنها تنها برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی خطر دارند.

آخرین به‌روزرسانی برای سری گلکسی S20 را می‌توان با شماره ساختی که با حروف HXG1 ختم می‌شود شناسایی کرد. این برنامه به صورت OTA در دسترس است و می‌توانید آن را از منوی تنظیمات+ بروزرسانی نرم افزار گوشی دانلود کنید.

سری گلکسی اس ۲۰ آپدیت شد

در دیگر خبرها به نظر می‎‌رسد سامسونگ برای معرفی گوشی Galaxy S24 FE، مدل جدید Fan Edition خود آماده می‌شود. در حالی که این شرکت هنوز به طور رسمی این دستگاه را معرفی نکرده است، صفحه پشتیبانی از این گوشی پیشتر در وب سایت سامسونگ فعال شده است و اخیراً اطلاعات فاش شده بسیاری از جزئیات آن را فاش کرده است. اکنون یک نشریه کره‌ای ETNews نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند در ماه اکتبر در سطح جهانی عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۴FE از پردازنده Exynos 2400e سامسونگ استفاده می‌کند که احتمالاً نسخه‌ای از Exynos 2400 است که در گلکسی S24 و S24 Plus یافت می‌شود. One UI 6.1.1، آخرین نسخه از پوسته سفارشی اندروید سامسونگ روی این گوشی اجرا خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا