اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی ماه آگوست برای گلکسی A52 منتشر شد

روز گذشته، سامسونگ یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای نوع بین‌المللی گلکسی A52 5G منتشر کرد که پچ امنیتی آگوست ۲۰۲۴ را به دستگاه ارائه می‌کرد. اکنون، این شرکت در حال ارائه همان به‌روزرسانی امنیتی برای نسخه قفل‌شده توسط اپراتور گلکسی A52 5G برای ایالات متحده است.

به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای A52 5G بدون قفل شرکت مخابراتی برای ایالات متحده، دارای نسخه نرم افزاری A526U1UEUEGXG5 است. آپدیت امنیتی آگوست ۲۰۲۴ سامسونگ در مجموع ۵۰ مشکل امنیتی را برطرف می‌کند و این گوشی هوشمند را در برابر حملات امنیتی ایمن‌تر از همیشه می‌کند.

ممکن است از قبل هشداری در بخش اعلان Galaxy A52 5G شما درباره آخرین به‌روزرسانی وجود داشته باشد. اگر وجود دارد، روی آن کلیک کنید تا سیستم عامل جدید را دریافت کنید. اگر موردی وجود ندارد، به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار » دانلود و نصب کنید تا بروزرسانی را به صورت دستی بررسی کنید.

سامسونگ بزودی One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ و One UI 7.0 مبتنی بر اندروید ۱۵ را عرضه خواهد کرد. هر دو آنها ویژگی‌های جدید بسیاری را به همراه دارند. متأسفانه، A52 5G دیگر واجد شرایط ارتقاء عمده نیست. با این حال، حداقل یک سال دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند.

گلکسی A52 آپدیت شد

در دیگر خبرها سامسونگ در حال ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای نوع قفل‌شده توسط اپراتور برای سری گلکسی S20 یعنی گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا در ایالات متحده منتشر شده که آپدیت امنیتی آگوست ۲۰۲۴ با رفع ۵۰ مشکل امنیتی است. این امر پس از آن صورت می‌گیرد که این شرکت آخرین بروزرسانی امنیتی را برای انواع اروپایی سه گوشی هوشمند منتشر کرد. هنوز آن را برای سایر انواع این دستگاه‌ها، از جمله مدل‌های قفل‌شده حامل برای نسخه‌های ایالات متحده و بین‌المللی عرضه نکرده است.

بروزرسانی نرم افزاری جدید، نسخه سیستم عاملی گوشی را به G981U1UESAHXG1 تغییر می‌دهد. برای دریافت این سیستم عامل، به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار » دانلود و نصب بروید. این در صورتی است که گلکسی S20 شما پیشتر در مورد آن به شما اطلاع نداده است.   اگر قصد دارید به یک دستگاه جدیدتر ارتقا دهید، باید نگاهی به Galaxy S24 Ultra بیندازید.

در اخباری مرتبط سامسونگ پیشتر گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی اف را با نام سامسونگ Galaxy F14 5G معرفی کرده است. اکنون این شرکت می‌تواند بزودی دو گوشی هوشمند جدید را در هند راه‌اندازی کند که از فهرست آن در BIS مشخص است. اخیراً دو گوشی هوشمند جدید با شماره مدل SM-E055F/DS و SM-M055F/DS در BIS هند ظاهر شدند. به نظر رسیده یکی از آنها گوشی Galaxy M05 خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا