اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی ماه آگوست برای گلکسی S23 منتشر شد

پس از انواع بدون قفل شرکت مخابراتی، سامسونگ اکنون به‌روزرسانی امنیتی آگوست ۲۰۲۴ را برای انواع قفل‌شده حامل گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا برای ایالات متحده که دارای شماره مدل SM-S911U، SM-S916U هستند، ارائه می‌کند.

جدیدترین آپدیت امنیتی ۵۰ مشکل امنیتی را برطرف می‌کند و به‌روزرسانی که آن را به Galaxy S23 شما می‌آورد، دارای نسخه نرم افزاری S91XUSQS4CXG8 است. در حال حاضر، به‌روزرسانی برای واحدهای Comcast، DISH، T-Mobile و Xfinity Mobile در دسترس است. دستگاه‌های موجود در شبکه های دیگر نیز باید بزودی آن را دریافت کنند.

به یک روش می‌توانید آپدیت امنیتی آگوست ۲۰۲۴ را در Galaxy S23 خود دانلود کنید. ابتدا از طریق (OTA) با رفتن به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار » دانلود و نصب کنید.

انتظار می‌رود که سامسونگ بزودی One UI 6.1.1 یا حداقل ویژگی‌هایی را که برای گوشی‌های هوشمند قدیمی گلکسی ارائه می‌دهد منتشر کند. Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra می‌توانند واجد شرایط دریافت آن باشند. بزودی پس از آن، این شرکت نسخه بتای One UI 7.0 مبتنی بر اندروید ۱۵ را برای این دستگاه‌ها عرضه خواهد کرد.

گلکسی S23 آپدیت شد

در دیگر خبرها پیشتر مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 که به عنوان (G80SD) نیز شناخته شده، معرفی شد که طبق گزارشات از ۸ آگوست تا ۱۴ آگوست برای پیش فروش در دسترس خواهد بود.

این یک مانیتور ۳۲ اینچی با پنل OLED است که با پوششی بدون تابش بر روی صفحه نمایش همراه شد. ابعاد دقیق مانیتور با پایه ۷۱۹.۷ x 584.6 x 263.5 میلیمتر است. این پنل نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز را ارائه می‌دهد، از انویدیا G-SYNC پشتیبانی کرده و تاخیر ۰.۰۳ میلی ثانیه (GtG) را ارائه می‌دهد.

پنل نمایشگر با نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (۴K) ارائه می‌شود. طبق گزارشات، روشنایی معمولی آن به ۲۵۰ نیت می‌رسد و حداقل روشنایی آن ۲۰۰ نیت است. به عنوان یک پنل OLED، نسبت کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهد. این مانیتور می‌تواند یک میلیارد رنگ را نشان دهد و از پوشش HDR10+ و پوشش ۹۹درصد DCI P3 پشتیبانی می‌کند تا تجربه بهتری از دید را در سناریوهای خاص مانند گیمینگ به کاربران خود ارائه دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا