اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی ماه اکتبر برای گوشی Galaxy Z Fold 3 منتشر شد

پرچمداران تاشو سامسونگ از سال ۲۰۲۱ بروزرسانی جدیدی دریافت می‌کنند. این به‌روزرسانی در برخی از بازارهای آمریکای جنوبی منتشر می‌شود و آپدیت امنیتی اکتبر ۲۰۲۴ اندروید و One UI را به گوشی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 می‌آورد.

برای دانلود آخرین به‌روزرسانی در Galaxy Z Fold 3 یا Flip 3 خود، به منوی تنظیمات و سپس به‌روزرسانی نرم‌افزار بروید و روی Download and install کلیک کنید. با آپدیت اکتبر، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی در برابر ۳۰ آسیب‌پذیری که همه دستگاه‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهند و ۱۲ آسیب‌پذیری که برای دستگاه‌های سامسونگ خطر ایجاد می‌کنند، محافظت می‌شوند.

از آنجایی که سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ از تراشه‌های اسنپدراگون در همه بازارها استفاده می‌کنند، مشکل پرخطری که در چیپست‌های داخلی سامسونگ کشف شده، برطرف نمی‌شوند. هیچ تغییر دیگری در آخرین به‌روزرسانی Fold 3 و Flip 3 وجود ندارد. در اینجا هیچ چیز تعجب آور نیست، زیرا این دو گوشی تاشو چند هفته پیش One UI 6.1.1 را دریافت کردند و One UI 7.0 تا سال ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود.

سامسونگ در اواخر امسال یک برنامه بتای One UI 7.0 را راه‌اندازی خواهد کرد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آن را اجرا کند و در Fold 3 و Flip 3 موجود باشد. در حالی که چند ماه دیگر به One UI 7.0 باقی مانده، ما در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ با بیلد آزمایشی که بر روی Galaxy S24 Ultra اجرا می‌شود، زمان زیادی را به دست آوردیم.

گوشی Galaxy Z Fold 3 آپدیت شد

در دیگر خبرها سامسونگ پیشتر از گوشی گلکسی S24 FE رونمایی کرده است. این جدیدترین مدل این برند در سری FE از گوشی‌های پرچمدار ارزان قیمت بود. در حالی که این گوشی هوشمند هنوز برای مشتریان خود در سراسر جهان ارسال می‌شود، این شرکت شروع به ارائه اولین بروزرسانی نرم افزاری کرده است.

غول فناوری کره جنوبی در حال ارائه آپدیت است که دارای نسخه سیستم عاملی S721BXXS2AXI5 است. بر اساس توضیحات رسمی، این یک بروزرسانی نرم افزاری جزئی بوده که در حال حاضر در مناطق اروپایی و آفریقایی منتشر می‌شود. به عبارت دیگر، به‌روزرسانی هیچ ویژگی یا تغییر عمده جدیدی را به همراه نمی‌آورد، بلکه ما در حال رفع ۶۷ آسیب‌پذیری امنیتی هستیم. بنابراین اگر این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، توصیه می‌شود دستگاه خود را بلافاصله به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید.

تغییرات همچنین اضافه می‌کند که بروزرسانی جدید بهبودهایی را در پایداری دستگاه همراه با رفع اشکالات و ارتقاء عملکرد به ارمغان می‌آورد. برای بررسی اینکه آیا به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، به تنظیمات بروید، سپس به Software Update بروید و Download and Install را بزنید. به خاطر داشته باشید که این به‌روزرسانی در سطح جهانی منتشر نمی‌شود، اما باید بزودی عرضه گسترده‌تری به دنبال داشته باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا