اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی ماه جولای برای گوشی Galaxy M04 منتشر شد

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند اقتصادی سری M این شرکت از حدود دو سال پیش، یعنی گوشی Galaxy M04 منتشر کرده است. این آپدیت امنیتی جولای ۲۰۲۴ را به گوشی می‌آورد که شامل رفع ۵۸ آسیب‌پذیری امنیتی می‌شود.

در حال حاضر، این شرکت در حال ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای نوع بین‌المللی گوشی هوشمند با شماره مدل SM-M045F در هند است. بروزرسانی دارای نسخه نرم افزاری M045FXXS8EXF2 است. ممکن بوده از قبل فرآیند دانلود و نصب به‌روزرسانی نرم‌افزاری در Galaxy M04 خود مطلع باشید. اگر نیستید، خیلی ساده است.

کافیست روی اعلانی که گوشی درباره آپدیت برای شما ارسال می‌کند ضربه بزنید و روی دکمه دانلود و نصب کلیک کنید. اگر در چند روز آینده برای شما هشداری ارسال نکرد، کافی است به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار » دانلود و نصب کنید. در ماه ژوئن، سامسونگ One UI 6.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ را برای گلکسی M04 منتشر کرد.

گوشی Galaxy M04 آپدیت شد

متأسفانه، این شرکت دیگر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بزرگ را برای گوشی هوشمند منتشر نخواهد کرد، از جمله One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ یا One UI 7.0 مبتنی بر اندروید ۱۵، زیرا این برند پیشتر دو ارتقاء سیستم‌عاملی وعده داده شده را برای دستگاه ارائه کرده است.

در دیگر خبرها سامسونگ به کار خود بر روی به‌روزرسانی One UI 7 ادامه می‌دهد که گفته می‌شود گوشی‌های هوشمند خود را به طور کامل اصلاح می‌کند. علاوه بر این، کار تقریباً کامل شده است. اخیراً گزارش شده که این شرکت اولین نسخه بتای One UI 7 را در ۲۹ جولای عرضه خواهد کرد. با این حال، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که سازنده کره‌ای بتای اندروید ۱۵ را به تعویق انداخت.

One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ دقیقاً در نزدیکی انتشار قرار دارد. در واقع، افشای اطلاعات مربوط به عرضه زودهنگام اندروید ۱۵ توسط گوگل، این ادعاها را تقویت کرده است. با این حال، ۲۹ جولای فرا رسید و مشخص شد که سامسونگ برنامه‌های خود را اندکی به تاخیر انداخته است. دلیل این تاخیر چیزی جز بروزرسانی One UI 6.1.1 نیست.

سامسونگ به تازگی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو خود را با نام‌های گلکسی فولد ۶ و فلیپ ۶ معرفی کرده است. قابل توجه‌ترین ویژگی این گوشی‌ها رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید و قابلیت‌های هوش مصنوعی همراه آن است. اکنون، این شرکت در حال آماده‌سازی برای ارائه این ویژگی‌ها به کاربران بیشتری با عرضه به‌روزرسانی One UI 6.1.1 روی مدل‌های دیگر است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا