اخبار تکنولوژی

آپدیت امنیتی ماه می برای گوشی Galaxy S20 FE منتشر شد

سامسونگ آپدیت امنیتی جدیدی  را برای گوشی Galaxy S20 FE منتشر کرد. اسمارتفون محبوب سال‌های گذشته که اکنون آپدیت نرم افزاری جدیدی بدست آورده است.

این به‌روزرسانی پیشتر در برخی از کشورهای آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا و آسیا منتشر شده است. این نسخه دارای شماره ساخت G780FXXUBFWD2، G780GXXU4EWD2، G781BXXS5HWD4 یا G781USQSAHWD4 است.

در مورد لیست تغییرات، Galaxy S20 FE یک آپدیت امنیتی جدید گوگل دریافت کرده که بسیاری از آسیب پذیری‌های سیستمی را برطرف می‌سازد. توسعه دهندگان همچنین عملکرد نرم افزار را بهینه کرده و اشکالات جزئی برطرف می‌کنند.

گوشی Galaxy S20 FE و دریافت آپدیت

در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ برپایه WearOS گوگل، رابط کاربری One UI 5 Watch را معرفی کرد. این سیستم عامل در بخش پایش خواب، فعالیت و امنیت بهبود قابل توجهی پیدا کرد.

One UI 5 Watch رابط کاربری Sleep Insights را ارائه می‌کند که امتیاز خواب را برای هر استراحت شبانه با معیارهای خاصی در فاز خواب، سطح اکسیژن خون و ساعات خروپف مطابقت می‌دهد. Sleep Coaching اکنون مستقیماً در ساعت‌های گلکسی در دسترس خواهد بود و به کاربران در ایجاد عادات خواب سالم‌تر کمک می‌کند. دستگاه‌های One UI 5 Watch همچنین با دستگاه‌های سازگار با SmartThings یکپارچه می‌شوند تا زمانی که ساعت تشخیص دهد شما در خواب هستید، دستگاه‌های متصل را خاموش کنید.

آپدیت جدید همچنین ویژگی‌های جدید ردیابی تناسب اندام از جمله مناطق ضربان قلب شخصی برای دویدن، تجزیه و تحلیل دویدن در زمان واقعی و یک برنامه تمرینی اینتروال سفارشی را به ارمغان می‌آورد. دستگاه‌های One UI 5 Watch پنج سطح شدت تمرین شامل گرم کردن، چربی سوزی، کاردیو، تمرین سخت و حداکثر تلاش را نیز به همراه خواهند داشت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا