اخبار تکنولوژی

لپ تاپ کالرفول MEOW R15 معرفی شد

برند کالرفول یکی از تولیدکنندگان مطرح سخت افزاری بوده که به تولید مانیتور و دیگر دستگاه‌های موردنظر نیز می‌پردازد. در این بین لپ تاپ کالرفول MEOW R15 معرفی شد.

نسخه پایه MEOW R15 دارای پردازنده AMD Ryzen 7 7735H و تراشه گرافیکی انویدیا RTX 4050 است. این ترکیب با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p بوده که نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی را برای تصاویری روان از گیم پلی ارائه می‌دهد، آن را به عنوان یک انتخاب مناسب برای بازی‌های میان رده قرار می‌دهد. قیمت اولیه آن ۴۹۹۹ یوان (۶۹۴ دلار) بود، بعدها با قیمت ۵۴۹۹ یوان (۷۶۴ دلار) به فروش خواهد رسید.

برای کسانی که به دنبال عملکرد بالاتر هستند، MEOW R15 در پیکربندی پریمیومی با پردازنده AMD Ryzen 7 8845HS و پردازنده گرافیکی انویدیا RTX 4070 نیز موجود است. این نسخه با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی ۲.۵K و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتز، تجربه‌های بازی پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. قیمت پیش‌سفارش ۶۶۹۹ یوان (۹۳۰ دلار) تعیین شده است که پس از عرضه به ۷۴۹۹ یوان (۱۰۴۱ دلار) افزایش می‌یابد.

هر دو مدل به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند و گزینه‌هایی برای ارتقا به ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت SSD وجود دارد. ویژگی‌ها عبارتند از فن دوگانه و سیستم خنک‌کننده شش لوله حرارتی، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و شارژ سریع PD 100 واتی که تضمین می‌کند گیمرها عملکرد و انعطاف‌پذیری مورد نیاز خود را دارند.

اگرچه جزئیات در دسترس بودن جهانی هنوز تایید نشده است، Colorful دارای سابقه فروش بین المللی است که نشان می دهد عرضه گسترده تری می توان انتظار داشت. این برند همیشه سعی داشته محصولات باکیفیت و قدرتمندی ارائه دهد که در نوع خود برجسته است. لپ تاپ‌های کالرفول دارای طراحی برجسته بوده که می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند.

کالرفول MEOW R15

این کمپانی همیشه سعی داشته محصولاتی برجسته را ارائه دهد. شرکت سعی کرده به دنبال محصولی باشد که بتواند نیاز مخاطب خود را جلب سازد. پیش بینی شده بزودی مدل‌های بیشتری را شاهد باشیم که ویژگی‌های بزرگ ارائه می‌دهد و برند مذکور در تلاش بوده‌ گزینه‌هایی ارائه دهد که دارای قدرت عملکرد بالا و طراحی برجسته هستند.

پیدا نیست دقیقا چه زمانی می‌توان شاهد معرفی محصول جدید این برند شناخته شده بود. در چند هفته‌ اخیرا شاهد رونمایی مدل‌های جدیدی بودیم و پیش بینی شده بزودی جزئیات بیشتری فاش شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا