اخبار تکنولوژی

کاربران توییتر ایلان ماسک را به عنوان مدیر عامل قبول ندارند

روز یکشنبه بود که ایلان ماسک (Elon Musk)، رئیس و مالک فعلی شبکه اجتماعی توییتر (Twitter)، نظرسنجی را بین کاربران برگزار کرد و از آن‌ها پرسید که بهتر است از سمت خود در توییتر استعفا بدهد یا خیر.

ساعت ۶.۲۰ دقیقه بعد از ظهر بود که نظر سنجی تمام شد و حدود ۵۷.۵ درصد خواهان استعفای این میلیاردر نابغه شده‌اند. در مجموع،‌ ۱۷ میلیون کاربر در این نظرسنجی شرکت کرده و نظر خود را در مورد ماندن و یا نماندن ماسک به عنوان مدیریت توییتر بیان کردند.

ماسک مدعی شده است که از نتیجه‌ی نظرسنجی استقبال خواهد کرد و بی تفاوت از کنار آن رد نخواهد شد. به همین منظور باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا او واقعا از سمت خود در شرکت توییتر استعفا می‌دهد یا خیر.

در دادگاه ماه نوامبر بود که ماسک اعلام کرد، به دنبال شخصی است که بتواند این مسئولیت را به او واگذار کند. اما در روز یکشنبه بود که او حرف خود را پس گرفت و گفت “در حال حاضر هیچ شخصی نیست که صلاحیت مدیریت توییتر را بعد از من داشته باشد.”

سوال فعلی این نیست که چه کسی قرار است مدیر توییتر باشد. سوال این است که چه کسی می‌تواند مدیر توییتر باشد و برای بهبود عملکرد آن قدم بردارد و آن را زنده نگه دارد؟

ایلان ماسک برای بدست آوردن مالکیت توییتر مجبور شد تا سهم زیادی از شرکت موفق دیگر خود یعنی تسلا (Tesla) را به فروش برساند و به همین سبب، کناره‌گیری از این سمت می‌تواند برای او تصمیم سختی باشد. گرچه او قول داده است که شرکت تسلا در آینده بتواند از موفقیت‌های توییتر بهره ببرد و او همچنین بسیاری از کارکشته‌ها و اعضای اصلی شرکت تسلا را نیز به توییتر آورد تا بتوانند در روند بهبود این شبکه‌‌ی اجتماعی،‌ کمک حال او باشند.

نظر شما چیست؟ بهتر است ایلان ماسک بماند یا شخص دیگری جای او را بگیرد؟

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا