اخبار تکنولوژی

آپدیت iOS 18 با طراحی متحول شده همراه است

برخی از منابع iOS 18 را جدی‌ترین به‌روزرسانی سیستم عامل در کل تاریخ آن می‌دانند. مشخص نیست که آیا این چنین خواهد بود یا خیر، اما داده‌های جدید نشان می‌دهد که آپدیت iOS 18 حداقل تغییرات قابل توجهی در طراحی ایجاد خواهد کرد.

علاوه بر این، تقریباً می‌توانید درک کنید که اکنون سیستم چگونه به نظر می‌رسد، زیرا شبیه به VisionOS خواهد بود. گزارش شده است که iOS 18 عناصر شفاف و طراحی جدیدی را برای برنامه‌های سیستمی از جمله Safari دریافت خواهد کرد.

پیشتر تأیید غیر مستقیم همه اینها وجود دارد، یک نوار کناری شفاف در tvOS 17.2 نیز رویت شده است. ظاهراً بسیاری از عناصر دیگر در iOS 18 و تغییرات آن برای دستگاه‌های دیگر چیزی شبیه به این خواهند بود.

سیستم عامل iOS یک سیستم عامل موبایل است که توسط شرکت اپل برای دستگاه های iPhone، iPad و iPod Touch توسعه یافته است. این سیستم عامل بر پایه Unix و Darwin بنا شده و رابط کاربری گرافیکی آن Cocoa Touch نام دارد.

آپدیت iOS 18 در راه است

برخی از ویژگی‌های کلیدی iOS عبارتند از:

  • رابط کاربری ساده و روان: iOS به دلیل رابط کاربری ساده و روان خود مشهور است. استفاده از آن آسان است و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.
  • اپلیکیشن‌های با کیفیت: اپ استور iOS شامل میلیون‌ها اپلیکیشن با کیفیت است که برای طیف وسیعی از نیازها و سلیقه‌ها وجود دارد.
  • امنیت بالا: iOS به دلیل امنیت بالایی که دارد مشهور است. اپل به طور مرتب آپدیت‌های امنیتی برای iOS منتشر می‌کند تا از دستگاه‌های کاربران در برابر هکرها و بدافزارها محافظت کند.
  • به‌روزرسانی‌های منظم: اپل به طور مرتب آپدیت‌های جدیدی برای iOS منتشر می‌کند که شامل ویژگی‌های جدید و بهبودهای امنیتی است.
  • پشتیبانی از چند دستگاه: iOS از طیف وسیعی از دستگاه‌های اپل از جمله iPhone، iPad و iPod Touch پشتیبانی می‌کند.

انتظار داریم با یک نسخه متحول شده از اپل رو به رو شویم. این نسخه در WWDC 2024 معرفی خواهد شد و علاوه بر طراحی بهتر، ویژگی‌های قابل توجهی هم ارائه می‌دهد. این برند همیشه سعی داشته تا سیستم عامل به‌روز با ویژگی‌های قابل توجهی را ارائه می‌دهد. احتمال دارد بزودی اطلاعات بیشتری دردسترس قرار گیرد.

شایان ذکر بوده انتظار داریم با نسخه بهتری رو به رو شویم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا