اخبار تکنولوژی

آپدیت One UI 6.1 به گوشی Galaxy A23 5G رسید

هفته گذشته، سامسونگ One UI 6.1 را برای گوشی Galaxy A23 5G منتشر کرد. اکنون، این شرکت در حال ارائه آپدیت جدید برای گلکسی A23 5G است.

در حال حاضر، سامسونگ One UI 6.1 را به نسخه انحصاری ورایزون Galaxy A23 5G برای ایالات متحده (SM-A236V) و نسخه بین المللی تلفن هوشمند (SM-A236E) در ویتنام اضافه می‌کند. سیستم عامل جدید برای مدل انحصاری Verizon این دستگاه دارای نسخه نرم افزاری A236VSQU3CXD3 است.

برای دریافت One UI 6.1 در گلکسی A23 5G خود، به تنظیمات-بروزرسانی نرم افزار – دانلود و نصب مراجعه کنید. سامسونگ باید بزودی نرم افزار جدید را در دسترس سایر انواع گلکسی A23 5G و در مناطق دیگر قرار دهد. One UI 6.1 دارای بسیاری از ویژگی‌های جدید است.

متأسفانه، همه ویژگی‌های One UI 6.1 به Galaxy A23 5G نمی‌رسند، از جمله Galaxy AI، مجموعه‌ای از ابزارهای بسیار مفید مبتنی بر هوش مصنوعی. می‌توانید تمام تغییراتی که نرم‌افزار جدید برای دستگاه‌های میان‌رده ایجاد می‌کند را در اینجا بررسی کنید. گلکسی A23 5G همچنین واجد شرایط دریافت One UI 7 مبتنی بر اندروید ۱۵ در اواخر امسال است.

گوشی Galaxy A23 5G آپدیت شد

در دیگر خبرها سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گوشی‌های هوشمند تاشو جدید است. علاوه بر این، گلکسی رینگ که از طریق یک تیزر معرفی شد، باید اواخر سال جاری وارد فروشگاه‌ها شود. احتمالاً هر دو دستگاه به طور رسمی در همان Galaxy Unpacked رونمایی خواهند شد که در ماه جولای یا آگوست انجام می‌گیرد. به تازگی، سامسونگ گلکسی Z flip6، گوشی فلیپ بعدی این شرکت و Galaxy Ring گواهی FCC را دریافت کردند. رگولاتور محبوب در این فرآیند ظرفیت باتری را نشان داد.

Galaxy Z Flip6 آرایش باتری دو سلولی را حفظ می‌کند، چیزی که در این فرم چالش برانگیز مورد نیاز است. هر باتری در یکی از طرفین گوشی قرار می‌گیرد و مجموعا ظرفیت ۳۷۹۰ میلی آمپرساعتی را ارائه می‌دهد. البته باتری با ظرفیت معمولی ۳۸۰۰، ۳۸۵۰ یا حتی ۳۹۰۰ میلی آمپرساعت مشخص می‌شود. ظرفیت باتری ۳۷۹۰ میلی آمپرساعتی در حال حاضر به معنای ارتقاء نسبت به Galaxy Z Flip5 و ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپرساعتی آن است. این یک جهش بزرگ نیست، اما نشان می‌دهد که سامسونگ سخت کار کرده تا این گوشی را به چیزی که در حال حاضر در گوشی هوشمند شاهد هستیم، نزدیک کند.

متأسفانه سامسونگ محدودیت شارژ ۲۵ واتی را برای گوشی‌های هوشمند تاشو خود برای یک نسل دیگر حفظ خواهد کرد. این برند کره‌ای رویکرد محافظه کارانه خود را برای شارژ سریع حفظ می‌کند و امسال شاهد شارژ تاشو ۴۵ واتی از سری گلکسی اس نخواهیم بود. گلکسی زد فلیپ ۶ نیز با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و ۸ گیگابایت رم در Geekbench دیده شد. پایگاه داده Camera FV 5 نیز این گوشی هوشمند را با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 تایید کرده است.

وقتی نوبت به گلکسی رینگ می‌رسد، گواهی تایید کرده که در سایزهای مختلف از ۵ تا ۱۲ عرضه خواهد شد. سایزهای ۵، ۶ و ۷ دارای باتری ۱۷ میلی‌آمپرساعتی خواهند بود. ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ دارای باتری ۱۸.۵ میلی آمپرساعتی خواهند بود. سایز ۱۲ دارای یک باتری ۲۲.۵ میلی آمپرساعتی است. گلکسی رینگ از بلوتوث LE و بلوتوث ۵.۴ نیز پشتیبانی خواهد کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا