اخبار تکنولوژی

آپدیت One UI 6.1.1 برای تبلت Galaxy Tab S9 منتشر شد

تنها چند روز پس از انتشار به‌روزرسانی One UI 6.1.1 برای سری Galaxy S24 در سراسر جهان، سری تبلت Galaxy Tab S9 دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را آغاز کرده است. کره اولین بازاری بوده که این آپدیت را دریافت می‌کند. این کشور همچنین امروز One UI 6.1.1 را برای سری Galaxy S23 دریافت کرد.

بروزرسانی Galaxy Tab S9 از نوع One UI 6.1.1 با شماره ساخت X91xNKOU4BXHB قابل شناسایی است. به نظر می‌رسد One UI 6.1.1 برای دستگاه‌هایی که در سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شده‌اند در مقایسه با سری گلکسی S24 حجم کمتری داشته باشد. در حالی که حجم آپدیت گلکسی اس ۲۴ حدود ۳ گیگابایت بود، آپدیت گلکسی تب اس ۹ تنها ۲.۲ گیگابایت است. با این حال، به نظر می‌رسد تغییرات برای دومی تفاوتی نداشته باشد، بنابراین ما باید عمیق‌تر در نرم افزار جدید غوطه ور شویم تا ببینیم آیا سامسونگ برخی از ویژگی‌های One UI 6.1.1 را برای دستگاه های عرضه شده در سال ۲۰۲۳ نادیده گرفته است یا خیر.

همانطور که پیشتر ذکر شد، سری گلکسی تب اس ۹ در حال دریافت One UI 6.1.1 در کره است. اینکه آیا این بروزرسانی در سایر کشورها در این هفته منتشر می‌شود یا نه، باید دید. در برخی کشورها، حداقل اگر برنامه زمانی عرضه One UI 6.1.1 که توسط اپراتور کانادایی Telus منتشر شده باشد، ممکن است قبل از هفته آینده منتشر نشود.

کاربران کره‌ای می‌توانند بروزرسانی را از منوی تنظیمات تبلت خود در بخش بروزرسانی نرم افزار دانلود کنند. علاوه بر One UI 6.1.1، این بروزرسانی همراه با آپدیت امنیتی آگوست ۲۰۲۴ ارائه می‌شود.

آپدیت One UI 6.1.1 به تبلت Galaxy Tab S9 رسید

آپدیت One UI 6.1.1 برای تبلت Galaxy Tab S9 منتشر شد

در دیگر خبرها TDRA (سازمان تنظیم مقررات ارتباطات) امارات و پلتفرم صدور گواهی UL Demko اخیرا تایید کرده‌اند که Galaxy Tab S10+ در دو نسخه Wi-Fi و ۵G عرضه خواهد شد. در اخبار مرتبط، گوشی Galaxy S24 FE نیز در پلتفرم گواهی TDRA و TUV Rheinland مشاهده شده است.

گواهی TUV نشان می‌دهد که S24 FE از شارژ ۲۵ واتی مانند نسل قبلی خود پشتیبانی می‌کند. همچنین گزارش شده است که این گوشی از شارژ بی سیم ۹ واتی پشتیبانی دارد. جالب اینجاست که گلکسی اس ۲۳FE از شارژ بی سیم ۱۵ واتی نسبتا سریع‌تر پشتیبانی می‌کند.

گواهی TUV همچنین نشان داده که این گوشی در مجموع در هفت مدل SM-S721B/DS، SM-S721B، SM-S721N، SM-S721Q، SM-S721U، SM-S721W، SM-S7210 عرضه می شود. انتظار می‌رود این شماره مدل‌ها نشان دهنده دستگاه در بازارهای مختلف باشد که SM-S721B نسخه جهانی آن و SM-S721U برای بازار ایالات متحده است.

طبق فهرست گواهی TDRA، گوشی Galaxy S24 FE با شماره مدل SM-S721B/DS” است، که در آن “DS” نشان داده که دستگاه از حالت آماده به کار دو سیم کارته پشتیبانی می‌کند. نسخه جهانی (SM-S721B/DS) نیز توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تأیید شده، که تأیید می‌کند که این گوشی از Wi-Fi 6E (باندهای ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز)، NFC، بلوتوث ۵.۳، اتصال ۵G پشتیبانی دارد. ارتفاع و عرض این گوشی به ترتیب ۱۶۲ میلیمتر و ۷۷.۳ میلیمتر است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا