اخبار تکنولوژی

آپدیت One UI 6 Watch برای گلکسی واچ ۴ منتشر شد

دارندگان گلکسی واچ ۴ و Galaxy Watch 4 Classic اکنون می‌توانند نسخه اولیه به‌روزرسانی One UI 6 Watch را از طریق برنامه One UI 6 Watch Beta دریافت کنند. One UI 6 Watch بسیاری از ویژگی‌های جدید را به همراه دارد و همچنین Galaxy AI را برای اولین بار به ساعت‌های هوشمند Wear OS سامسونگ معرفی می‌کند.

مانند گلکسی واچ ۶، گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک نسخه بتای One UI 6 Watch را در ایالات متحده و کره دریافت خواهند کرد. در حال حاضر، می‌توانیم تأیید کنیم که نسخه بتا برای دانلود در کره در دسترس است، اما کاربران ایالات متحده نیز باید بزودی به آن دسترسی داشته باشند. اگر صاحب گلکسی واچ ۴ یا گلکسی واچ ۴ کلاسیک هستید، می‌توانید در برنامه اعضای سامسونگ برای برنامه بتا ثبت نام کنید.

پس از ثبت نام، می‌توانید بروزرسانی را از برنامه Galaxy Wearable در گوشی متصل خود دانلود کنید. با این حال، ممکن است چند ساعت طول بکشد تا به‌روزرسانی بتا برای همه در دسترس قرار گیرد. در حالی که برخی از کاربران می‌توانند این به‌روزرسانی را از قبل دانلود کنند، برخی دیگر نمی‌توانند و احتمالاً به این دلیل است که این به‌روزرسانی مرحله‌ای است.

 در دیگر خبرها شایعه شده که سامسونگ در حال کار بر روی سری ساعت گلکسی واچ ۷، سری نسل بعدی ساعت‌های هوشمند پریمیومی خود است. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ ۷ اولترا در یک پلتفرم گواهی چینی ظاهر شدند.

گلکسی واچ ۴ آپدیت شد

ساعت‌های هوشمند آینده این غول فناوری کره جنوبی بر روی گواهی ۳C مشاهده شدند. گلکسی واچ جدید با شماره مدل SM-L315 دیده شد، در حالی که گلکسی واچ ۷ اولترا با شماره مدل SM-705. پایگاه داده چینی نشان می‌دهد که هر دو مدل از انواع LTE ساعت‌های هوشمند هستند. علاوه بر این، لیست تایید کرد که سری گلکسی واچ ۷ حداقل در مرحله آزمایش توسط آداپتوری که شماره مدل EP-T1510 را دارد شارژ می‌شود.

سامسونگ قرار است در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ میزبان رویداد Galaxy Unpacked باشد. گوشی‌های هوشمند تاشو Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 قرار است در این کنفرانس رونمایی شوند. در همین رویداد بزرگ، انتظار می‌رود این برند از سری گلکسی واچ نسل هفتم نیز رونمایی کند. هفته گذشته، گلکسی واچ ۷ در آمازون کانادا مشاهده شد. این برخی از مشخصات و ویژگی‌های آن مانند ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، اتصال بلوتوث، ردیاب فعالیت، ساعت زنگ‌دار و پرداخت‌های بدون تماس را به نمایش گذاشت.

گلکسی واچ جدید دارای صفحه نمایش دایره‌ای با صفحه نمایش ۴۰ میلیمتری خواهد بود. از BioActiveSensor2 برای اندازه‌گیری دقیق‌تر ضربان قلب در حین ورزش و خواب پشتیبانی می‌کند. این ساعت‌های هوشمند نسل بعدی همچنین می‌توانند به عنوان یک همراه هوش مصنوعی عمل کنند که حتی در زمان خواب، ورزش و همچنین برای برقراری ارتباط نیز عمل می‌کند. فهرست خرده فروش الکترونیکی ادعا می کند که گلکسی واچ جدید در ۱۶ جولای ۲۰۲۴ عرضه می‌شود و قیمت آن ۳۵۸.۵۵ دلار کانادا (۲۶۲ دلار ) خواهد بود. در همین حال، شایعه شده است که گلکسی واچ ۷ اولترا چیزی حدود ۶۸۹ تا ۶۹۹ یورو قیمت دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا