اخبار تکنولوژی

تبلت ردمی پد ۲ بزودی معرفی خواهد شد

ردمی، برند فرعی شیائومی، در حال حاضر مشغول توسعه نسل جدید تبلت خود بوده که با عنوان ردمی پد ۲ شناخته می‌شود. تاکنون شایعات بسیاری درباره دستگاه منتشر شده و حال به‌تازگی تاییدیه FCC هم توسط این تبلت دریافت شد.

Redmi Pad 2 آینده که قرار است اواخر امسال در چین عرضه شود، با شماره مدل ۲۳۰۷۳RPBFL در FCC رویت شده است. طبق لیست، این تبلت در سه پیکربندی ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود.

مدل پایه دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. علاوه بر این، شیائومی یک نسخه با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است.

گذشته از آن، گزینه‌ای با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود خواهد داشت. این تبلت همچنین تایید شده که از Wi-Fi در هر دو باند ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. همانطور که در لیست اخیر FCC نشان داده شد، انتظار داریم Redmi Pad 2 با رابط کاربری MIUI 14 بر اساس اندروید ۱۳ عرضه شود.

ردمی پد ۲ با طراحی بهتر

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود Redmi Pad 2 دارای صفحه‌نمایش با وضوح ۲K باشد که به احتمال زیاد از پنل IPS LCD برای مقرون به صرفه نگه داشتن هزینه‌ها استفاده می‌کند. پیش بینی می‌شود سایز نمایشگر در محدوده ۱۰ تا ۱۱ اینچ قرار گیرد و برخی منابع سایز آن را ۱۰.۹۵ اینچ پیش بینی کردند. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر پشتیبانی تبلت از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز وجود دارد که تجربه بصری کلی را بهبود می‌بخشد.

در بخش سخت افزاری Redmi Pad 2 از پردازنده کوالکام Snapdragon 680 بهره می‌برد که عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می‌دهد. برای اینکه این تبلت برای مدت طولانی فعال باقی بماند، یک باتری ۸۰۰۰ میلی آمپرساعتی هم در کار است.

از نظر دوربین، انتظار می‌رود که پد ۲ دارای یک سنسور دوربین در عقب باشد که احتمالاً یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای ثبت لحظات روزمره است. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، احتمالاً یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که کیفیت مناسبی را برای پرتره‌های شخصی و ارتباطات آنلاین تضمین می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا