اخبار

آیا اچ‌تی‌سی به ساحل آرامش رسیده است

آیا اچ‌تی‌سی به ساحل آرامش رسیده است

اچ‌تی‌سی

بدون شک اچ‌تی‌سی یکی از شرکت‌های خوش‌نام بازار تلفن‌های همراه در سطح بین‌المللی است ولی شرایط این شرکت در طول چند سال گذشته به‌صورتی رقم خورده است که حتی شایعه فروش واحد تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت نیز برای مدتی رسانه‌ها را پر کرده بودند. با این حال شرایط فعلی این شرکت اندکی بهتر از دو سال گذشته است و به نظر می‌رسد که آمار نیز تائید کننده این موضوع هستند.

شرکت اچ‌تی‌سی در طول ماه فوریه سال جاری میلادی توانسته است تا به درآمدی ۱۵۲ میلیون دلاری دست پیدا کند که این مقدار در مقایسه با ماه ژانویه، رشدی ۰٫۰۹ درصدی را نشان می‌دهد. البته شرایط این شرکت تایوانی به‌مراتب نسبت به سال گذشته بهتر است و در طول یک سال اخیر شاهد رشد محسوسی در درآمدزایی این کمپانی هستیم.

آمار درآمدی یاد شده برای ماه فوریه در مقایسه با درآمد ماه فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی بسیار بالاتر بوده و خبر از پیشرفتی ۱۱٫۱۷ درصدی می‌دهد. به این ترتیب در مجموع دو ماه نخست سال جاری شاهد رشد ۱۲٫۵۸ درصدی اچ‌تی‌سی در مقایسه با سال گذشته هستیم.

مسئولان این شرکت امیدوارند تا بتوانند رشد خود را ادامه بدهند و به این ترتیب برای سه‌ماهه دوم سال باید منتظر اخبار و رونمایی‌های جدیدی از سوی این غول سخت‌افزاری بود. یکی از مواردی که مسئولان این شرکت بر روی آن حساب ویژه‌ای بازکرده‌اند، فناوری واقعیت مجازی و عینک‌های وایو است. با این حال واحد تلفن‌های همراه هوشمند آن‌ها نیز بیکار نبوده و محصولات سری یو را معرفی کرده است که در بازارهایی مانند تایوان، سنگاپور، هنگ‌کنگ، اروپا و خاورمیانه عرضه مناسبی داشته‌اند.

همچنین این شرکت فعالیت جدیدی را در بازارهای نوین شروع کرده است و ممکن است سال ۲۰۱۷، سال شکوفایی نام اچ‌تی‌سی در عرضه اینترنت اشیاء باشیم و مدیر ارشد این بخش از اچ‌تی‌سی به‌صورت رسمی از تلاش این کمپانی برای افزایش توانایی این کمپانی در اینترنت اشیاء خبر داده است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا