اخبار

افشا مشخصات کامل گلکسی نوت ۱۰ لایت سامسونگ

سامسونگ در حال حاضر سخت مشغول توسعه نسل جدید گلکسی نوت ۱۰ است که مدلی اقتصادی‌تر محسوب می‌شود. تاکنون شایعات بسیاری درباره گلکسی نوت ۱۰ لایت یا همان A81 منتشر شده و حال به تازگی اطلاعات کاملی از این مدل فاش شده است.

نخست آن که شرکت سامسونگ در محصول جدید خود از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Full HD+ با طراحی اینفینیتی O بهره گرفته که در کنار پنل سوپرآمولد، کیفیت تصویر خوبی ارائه می‌دهد. پردازنده هشت‎ هسته‎ای اگزینوس ۹۸۱۰ در کنار حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقا، بخشی از مشخصه‌های گلکسی نوت ۱۰ لایت است.

گلکسی نوت ۱۰ لایت با مشخصات بزرگ

گذشته از آن باید به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی هم اشاره کرد. در بخش دوربین سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی برای عقب فراهم آمده که چندان تفاوتی با نمونه اصلی گلکسی نوت ۱۰ ندارد. اما دوربین سلفی از نوع نسل جدید ۳۲ مگاپیکسلی بوده و می‌توان تصاویر سلفی باکیفیتی با آن داشت.

ابعاد تلفن هوشمند مورد اشاره ۱۶۳*۷۶*۸.۷ میلی‌متر است و وزنی ۱۹۸ گرمی دارد. ماژول دوربین این دیوایس به شکل مربعی طراحی شده که علاوه بر سه سنسور یک فلاش LED را هم دربرمی‌گیرد.

گلکسی نوت ۱۰ لایت قرار است با سیستم عامل اندروید ۱۰ کیو و رابط کاربری One UI 2 و بلوتوث ۵.۰ با قیمت ۶۰۹ یورو (حدود ۹ میلیون تومان) از ۱۰ ژانویه (۲۰ دی) راهی بازار اروپا شود. به هر حال باید منتظر ماند تا سامسونگ در نهایت این مدل را معرفی کند.


مطالب مرتبط:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا