اخبار تکنولوژی

آیا گوشی شیائومی ۱۵S پرو در کار است

همه منتظر ورود سری شیائومی ۱۵ جدید هستند که در اواخر اکتبر سال جاری در چین عرضه خواهد شد. این اولین گوشی جهان خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بهره می‌برد. هر دو گوشی شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقای قابل توجهی دارند. با این حال، به نظر می رسد شیائومی برنامه های دیگری برای سری ۱۵ خود و باید شاهد معرفی یک مدل شیائومی ۱۵S پرو باشیم.

اخیراً، وبلاگ نویس معروف چینی Digital Chat Station به طور غیرمستقیم اشاره کرد که شیائومی همچنین در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با نام “شیائومی ۱۵S پرو” است. آخرین باری که شیائومی مدل S را در سری پرچمداران خود معرفی کرد، سری ۱۲S در سال ۲۰۲۲ بود، از آن زمان هیچ تکراری در سری گوشی‌های S وجود نداشت. با این حال، ممکن است سال آینده همه چیز تغییر کند و شیائومی ۱۵ اس پرو را ببینیم. بلاگر به Xiaomi 15S اشاره‌ای نکرده است، بنابراین ما فرض می‌کنیم که تنها مدل Pro به روز می‌شود.

شیائومی ۱۵S پرو و احتمال معرفی آن

به گفته این وبلاگ نویس، شیائومی ۱۵ اس پرو مشخصاتی تقریباً مشابه با شیائومی ۱۵ پرو خواهد داشت. هر دو گوشی دارای یک صفحه نمایش خمیده Micro Quad با حفره وسط هستند. سیستم دوربین شامل یک دوربین اصلی با دیافراگم ثابت ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی نیز بدون تغییر باقی مانده است. با این حال، مشخصات طراحی بین این دو گوشی متفاوت است. گفته می‌شود که شیائومی ۱۵ اس پرو از طراحی رادیکال‌تری بهره خواهد برد.

در گذشته، شیائومی بر روی یک گوشی پرچمدار مرموز با طراحی بسیار رادیکال کار می‌کرد. فرض بر این است که ۱۵S Pro برخی از ویژگی‌های طراحی را از این گوشی مرموز به ارث خواهد برد تا آن را از برادر خود، شیائومی ۱۵ پرو و سایر گوشی‌های موجود در بازار متمایز کند. مشخصات تراشه و جدول زمانی رونمایی در حال حاضر مشخص نیست. علاوه بر این، ما نمی‌توانیم تضمین کنیم که این محصول به بازار می‌آید، زیرا هنوز در مرحله توسعه است. ما این موضوع را زیر نظر خواهیم داشت و در صورت بروز هر گونه انتشار گزارش جدیدی در آینده، خبررسانی می‌کنیم.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا