اخبار

آیفون ۶s Plus در جیب مرد آمریکایی آتش گرفت !!!

داستان آتش گرفتن گوشی‌های هوشمند اتفاق جدیدی نیست. ولی اینکه بهترین گوشی‌های موجود در بازار که با قیمت گران به کاربران فروخته می‌شوند هم با این مشکل مواجه شوند، تامل‌‌برانگیز است.
به گزارش موبنا، زمانی که یک دستگاه گوشی هوشمند ارزان آتش می‌گیرد یا دچار مشکلاتی از این دست می‌شود، رسانه‌های خبری به آن توجه نمی‌کنند و شرکت سازنده هم مسؤولیت چندانی را نمی‌پذیرد. ولی اگر همین اتفاق برای گوشی‌های پیشرفته و گران صورت بگیرد، انعکاس بیشتری را به همراه دارد.
به هر حال، مرکز خبری WSB-TV Atlanta امروز خبری را منتشر کرد که در آن گفته شد یک مرد آمریکایی مجبور شد در پارکنیگ عمومی Home Depot شلوارش را از پایش بیرون بیاورد. زیرا گوشی هوشمند آیفون ۶s Plus در جیب شلوار او آتش گرفت.
این مرد که شلوار جین پایش کرده بود، احساس کرد دمای گوشی در جیبش بسیار بالا رفته است. او به سرعت عکس‌العمل نشان داد و پیش از آنکه گوشی را از جیبش بیرون بیاورد، متوجه شد که این دستگاه موبایلی آتش گرفته است.
او در جریان آتش گرفتن گوشی هوشمند آیفون ۶s Plus آسیب فیزیکی جدی ندید و البته مجبور شد شوار سوخته را دوباره بپوشد.
این مرد پس از مراجعه به یکی از شعبات اپل متوجه شد گوشی هوشمند آیفون ۶s Plus او در فرآیند تولید کارخانه‌ای مشکل داشته است و پیش از آنکه وارد بازار شود، توسط یکی از زیرمجموعه‌ اپل تعمیر شده است. البته شرکت مخابراتی این گوشی هوشمند را به عنوان دستگاه نو فروخته و این مطلب را اطلاع‌رسانی نکرده بود.
شرکت اپل اعلام کرد گوشی هوشمند این مرد آمریکایی را به صورت رایگان تعویض می‌کند که البته این اقدام رضایت کاربر را به همراه نداشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا