اخبار

آیفون SE و نسل جدید همراه‌های خوش قیمت اپل

آیفون SE

کمپانی اپل به دنبال ارائه نسخه‌ای به‌روزرسانی شده از آیفون SE در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی است. نسخه ۴ اینچی این تلفن همراه هوشمند با قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای دوست داران اپل در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار عرضه شد و حالا به نظر می‌رسد که کمپانی اپل قصد دارد تا نسخه‌ای جدیدتر از این تلفن همراه هوشمند را دقیقا دو سال بعد از انتشار اولین نسخه آن به بازار عرضه کند. بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، این تلفن همراه هوشمند جدید در سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار خواهد شد و عرضه آن نیز به‌احتمال بسیار زیاد از بازار کشور هندوستان آغاز می‌شود.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری آیفون SE را می‌توان نمونه‌ای موفق از تلفن‌های همراه هوشمند ارائه شده در زیر مجموعه پرچم‌داران کمپانی اپل دانست. از تغییرات عمده این دستگاه شاید بتوان به بزرگ‌تر شدن صفحه نمایش آن اشاره کرد. به‌علاوه پردازنده این دستگاه هوشمند از خانواده تراشه‌های A10 بوده که در کنار دو گیگابایت رم برای عملکرد مفید این تلفن همراه هوشمند کافی به نظر می‌رسد. همچنین حافظه داخلی آن نیز در دو نسخه ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

دوربین این تلفن همراه هوشمند نیز ۱۲ مگاپیکسل بوده و همچنین دوربینی ۵ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین سلفی برای آیفون SE در نظر گرفته شده است. باتری ۱۷۰۰ آمپرساعتی قرار گرفته شده در این دستگاه نیز با توجه به صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی آن برای انجام فعالیت‌های معمول کافی به نظر می‌رسد. با این حال می‌توان انتظار داشت که نسخه ۲۰۱۸ تلفن همراه هوشمند آیفون SE به‌هیچ‌عنوان قابل رقابت با پرچم‌دار این کمپانی که در سال جاری میلادی رونمایی می‌شود نخواهد بود.

البته باید به یاد داشته باشید که کلمه ارزان‌قیمت در فرهنگ لغات شرکت اپل به‌هیچ‌عنوان با تفکرات مرسوم شباهتی ندارد و این تلفن همراه به‌اصطلاح ارزان‌قیمت، با قیمتی برابر با بسیاری از همراه‌های میان رده و حتی پرچم‌داران بعضی از شرکت‌های دیگر به بازار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا