اخبار تکنولوژی

آیپد ایر نسل جدید اپل چندان تغییری ندارد

گفته می‌شود اپل در حال آماده شدن برای عرضه مدل‌های جدید iPad Air و iPad Pro تا پایان ماه مارس یا اوایل آوریل است. انتظار می‌رود این تبلت‌ها به‌روزرسانی‌های زیادی از جمله چیپ‌ست‌های به‌روز شده، نمایشگرها و نرم‌افزار iPadOS 17.4 را داشته باشند. مدل‌های آی‌پد آینده احتمالاً شاهد تغییراتی در بخش دوربین نیز خواهند بود، با گزارش‌هایی که ادعا می‌کنند دوربین‌ جلو و عقب این تبلت‌ها اصلاح شده‌اند. گفته می‌شود که هر دو مدل آیپد پرو و آیپد ایر نسل جدید دارای دوربین سلفی لندسکپ هستند.

یک افشای جدید این ادعا را برای نسل ششم آیپد ایر تأیید کرده است. خبرساز ShrimpApplePro (@VNchocoTaco) در پست X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت که آیپد ایر ۶ آینده احتمالاً طراحی مجدد قابل توجهی نخواهد داشت، به جز اضافه شدن یک دوربین سلفی جدید با قابلیت لندسکپ.

دوربین جلو در مدل‌های فعلی iPad Air به صورت عمودی است، اما با این تغییر طراحی جدید گزارش‌شده، زمانی که تبلت در حالت افقی قرار دارد، دوربین جلو در بالا ظاهر می‌شود. این اطلاعات مطابق با گزارش‌های قبلی بوده که ادعا می‌کردند مدل‌های آیپد پرو و آی‌پد ایر آینده به دوربین جلویی افقی تغییر خواهند کرد.

افشاکننده به نقل از یک منبع، همچنین ادعا کرد که آیپد ایر ۶ تنها در یک سایز عرضه می‌شود، برخلاف گزارش‌های قبلی که دو سایز را نشان می‌داد. طبق منبع ما، فقط یک سایز دیده شده است که ۱۰.۹ اینچ است. بنابراین به احتمال زیاد سایز بزرگ‌تر در دسترس نخواهد بود.

آیپد ایر نسل جدید اپل بدون تغییر

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که آی‌پد ایر جدید برای اولین بار در مدل ۱۲.۹ اینچی جدید در کنار نسخه معمولی ۱۰.۹ اینچی وارد بازار می‌شود. از سوی دیگر، انتظار می‌رود آیپد پرو در سایز معمولی ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی عرضه شود.

مدل‌های آینده آیپد ظاهراً با ارتقاء قابل توجهی همراه خواهند بود. گفته می‌شود آیپد پرو بعدی از تراشه M3 و احتمالاً از نمایشگر OLED بهره می‌برد. علاوه بر این، انتظار رفته این تبلت با ماژول دوربین عقب اصلاح شده و پشتیبانی از شارژ بی سیم MagSafe به فروش برسد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود آیپد ایر نسل ششم با چیپست M2 کار کند. همچنین گفته شده که اپل در حال آماده سازی لوازم جانبی جدید صفحه کلید جادویی با ترک پد بزرگ‌تر و یک قلم اپل پنسل جدید در کنار آیپدها است.

اپل هنوز برنامه‌های خود را برای مدل‌های جدید آی‌پد فاش نکرده است، اما مارک گورمن، مدیر بلومبرگ، گفته است که این تبلت‌ها احتمالاً اواخر این ماه یا اوایل آوریل عرضه خواهند شد. این هفته، گزارشی توسط نشریه چینی IT Home اعلام کرد که انتظار می‌رود سری آی‌پدها در ۲۶ مارس عرضه شود.

در اخباری مرتبط سری آیفون ۱۶ از نمایشگری با حاشیه باریک برخوردار هستند. این گوشی‌ها چهار مدل داشته که همگی تابستان از راه خواهند رسید. هرچند وعده داده شد که سال ۲۰۲۵ سری آیفون ۱۷ قرار است متحول شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا