اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی گوشی Realme C67 فاش شد

ریلمی در چند روز گذشته از عرضه یک گوشی ۵G جدید به بازار هند خبر داده است. این برند بالاخره امروز تایید کرد که دستگاه مذکور گوشی Realme C67 نام دارد و در روز ۱۴ دسامبر معرفی خواهد شد.

پوسترهای رسمی منتشر شده توسط این برند نشان می‌دهد که Realme C67 5G در رنگ‌های سبز و مشکی در دسترس خواهد بود. این دستگاه دارای یک ماژول دوربین گرد با یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین کمکی و یک فلاش LED در داخل است. تصویر همچنین نشان می‌دهد که دارای اسکنر اثر انگشت جانبی است.

این شرکت تایید کرده که C67 از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و از یک چیپست ۶ نانومتری مجهز به ۵G برخوردار است. این اولین گوشی سری C این برند خواهد بود که از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند. شایعات مبنی بر تجهیز آن به چیپست Dimensity 6100+ شنیده می‌شود. این شرکت جزئیات دیگری در مورد این دستگاه فاش نکرده است.

شایعات پیرامون C67 5G ادعا می‌کنند که قیمت آن بین ۱۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ روپیه خواهد بود. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این دستگاه در انواع رم مانند ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت در دسترس خواهد بود. هر سه نسخه احتمالاً با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهند شد.

گوشی Realme C67 در نزدیکی

در اخبار مرتبط، ریلمی قرار است گوشی پرچمدار قدرتمندتر خود، Realme GT 5 Pro را  هفتم دسامبر در چین معرفی کند. GT 5 Pro با قیمت ۳۴۹۹ یوان (۴۹۵ دلار) مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با لبه خمیده را ارائه می‌دهد که وضوح ۱.۵K و نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای ویژگی‌های هیجان انگیز دیگری نیز خواهد بود، از جمله دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 با پشتیبانی از OIS، دوربین تله فوتو پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی IMX890، رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR5x، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0، باتری Realme با ظرفیت ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعت. اندروید ۱۴ مبتنی بر رابط کاربری سفارشی ریلمی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی.

برند چینی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های جذاب همراه سازد. اطلاعات بیشتری در کار نیست. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و بعید بوده که ریلمی محصولی ناکارآمد را ارائه دهد. شایان ذکر بوده این کمپانی محصولات مختلفی برای معرفی دارد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا