اخبار تکنولوژی

از نسخه Bluey Edition ایکس باکس سری ایکس رونمایی شد

مایکروسافت به تازگی نسخه ویژه‌ای از کنسول Xbox Series X و Xbox Wireless Controller خود را معرفی کرده است. این نسخه Bluey Edition نام دارد که زیبایی منحصر به فردی ارائه می‌دهد.

این غول فناوری آمریکایی به مناسبت عرضه Bluey: The Video Game از Bluey Xbox Series X و Xbox Wireless Controller رونمایی کرد. برای کسانی که نمی‌دانند، Bluey: The Video Game بر اساس برنامه انیمیشن محبوب استرالیایی کودکان ساخته شده است. این عنوان برای ایکس باکس، پلی استیشن، سوییچ و رایانه شخصی منتشر شد. قابل ذکر است که مایکروسافت برای این ایکس باکس و کنترلر ساخته شده سفارشی یک جایزه در نظر گرفته است.

برای اینکه شانس برنده شدن در این نسخه ویژه Xbox را داشته باشید، باید Xbox را در X (توئیتر سابق) دنبال کنید و هشتگ تبلیغاتی Sweepstakes شرکت را ریتوییت کنید. شایان ذکر بوده که شما باید حداقل ۱۸ سال داشته باشید و در کشوری زندگی کنید که Xbox در دسترس است. علاوه بر این، این مسابقه از ساعت ۶:۰۰ به وقت اقیانوس آرام (PT) در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ شروع می‌شود و در ساعت ۲۰:۰۰ PT روز ۱۳ دسامبر ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

نسخه Bluey Edition ایکس باکس سری ایکس از راه رسید

به خاطر داشته باشید که داشتن یک حساب خصوصی در X واجد شرایط تلقی نخواهد شد. با نگاهی به Bluey Xbox و Controller، می‌توانیم شخصیت اصلی (توله سگ بلوی هلر آبی) و طرح رنگ آبی روشن نمادین او را ببینیم. کنترلر همچنین دارای طراحی مشابه با رنگ‌های آبی روشن و تیره است که به جذابیت آن می‌افزاید. به تازگی، این شرکت حتی یک کنسول Xbox Series X با موضوع Willy Wonka و یک کنترلر Xbox شکلاتی خوراکی را عرضه کرده است.

در دیگر خبرها طبق اسناد دادگاهی که در نبرد حقوقی در حال انجام بین مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ثبت شده، طبق گزارشات دادگاه، مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای عرضه جانشین ایکس باکس سری X|S برای سال ۲۰۲۸ است. این یعنی کنسول بعدی مایکروسافت سال‌ها بعد از راه خواهد رسید.

این اسناد شامل یک گزارش چت از می ۲۰۲۲ است که در آن مدیران مایکروسافت در مورد برنامه‌های خود برای کنسول‌های آینده صحبت می‌کنند. یکی از مدیران هنگام پرسیدن اینکه آیا کسب و کار ایکس باکس مدل کنسول موجود خود را حفظ می‌کند یا «مدلی شبیه به قابلیت‌های انعطاف پذیر/مانند ویندوز را اجباری می‌کند» به «برنامه سال ۲۰۲۸» اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا